چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

در جلسه علنی روز سه‌شنبه (9 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی صلاحیت رضامراد صحرایی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بررسی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امنیت فرهنگی که اغلب به نفع دیگر جنبه‌های سنتی‌تر امنیت، مانند امنیت نظامی، انرژی و غیره نادیده گرفته می‌شود، یکی از مؤلفه‌های مهم امنیت یک ملت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از هواداران رئال مادرید با هنر نقاشی روی ماسه از وینیسیوس ستاره این تیم که در هفته گذشته مورد حمله نژادپرستان در ورزشگاه مستایا قرار گرفته بود، حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم، در نامه‌ای تشکرآمیز، سه پیشنهاد برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ارائه کردند که به نظر می رسد در اجرایی شدن این پیشنهادها باید خود آنان هم فعال‌تر و به‌روزتر عمل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش‌ها از سال 1415 ساختار سنی جمعیت ایران تبدیل به هرم سنی سالمندمحور می‌شود. مطابق آخرین سرشماری کشور، 11.41 درصد جمعیت استان مازندران یعنی حدود 300 هزار نفر را سالمندان 60 سال و بالاتر تشکیل می‌دهند که این آمارها در دوره های سرشماری قبلی روند صعودی دارد.

خبرگزاری مهر

نشست جوانی جمعیت و رسانه امروز شنبه 6 خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت محمد مهدی هراتی عضو فرهنگستان هنر را تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

ناصر بزرگمهر - مدیرمسئول

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آمریکا ادعا می‌کند ضامن امنیت خلیج فارس است‌، گفت: آمریکا غلط می‌کند در منطقه ما حضور دارد؛ امنیت خلیج فارس از سوی ایران و کشورهای منطقه تامین می‌شود و نیازی به حضور بیگانگان نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صحرایی از پیشینه خوبی در حوزه آموزش برخوردار است، گفت: امید است وی بتواند پاسخگوی مطالبات معلمان باشد و اولویت مهم آموزشی در کشور را عملیاتی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کسانی که با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش همکاری کرده اند، عملکرد وی را تایید می کنند، گفت: صحرایی باید دانش و توانایی های خود را به نمایندگان معرفی کند.

وب‌گاه ورزش سه

صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.

وب‌گاه عصر ایران

قصد از نوشتن لایحه درباره حجاب چیست؟ آیا قصد جرم‌انگاری است یا خلاف‌انگاری؟ اگر جرم‌انگاری است، در این صورت باید حدی از نداشتن پوشش را جرم‌انگاری کنید که اکثریت قاطع مردم افرادی با آن نوع پوشش را طرد اجتماعی کنند، یا محکوم نمایند ولی این قطعا شامل حال نداشتن روسری نمی‌شود. ضمن اینکه در لایحه جدید از مساله حدود شرعی حجاب که در قانون موجود است، به درستی عقب‌نشینی شده

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از مدیران فرهنگی در موزه سینما مطرح کردند: موزه‌ها شناسنانه یک تمدن هستند وهویت تاریخی موزه‌ها نقطه اتصال با جامعه است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.