چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین انتظامی استان مازندران به انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت اشاره کرد و گفت: در رابطه با این پرونده 11 نفر بازداشت شدند.

وب‌گاه فرارو

جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آثار هنرمندان نقاشی، خطاطی، عکاسی شهر بابلسر بر بیلبوردهای شهر اکران عمومی شد.

خبرگزاری مهر

کارگاه قصه‌گویی «به وقت قصه» فردا پنجشنبه 4 خرداد ویژه نوجوانان در کتابخانه لویزان برگزار می‌شود.‌

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه یک حرکت کوچک نبود بلکه یک نقطه عطف در تاریخ کشور بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و چهارمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،...

وب‌گاه عصر ایران

جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به مکس اوت خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 35 نفر از روسای دانشگاه‌های کشور و همچنین روسای موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد.

خبرگزاری مهر

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

یک پروژهشگر گفت: این نشانه خیلی هولناکی است که در بناهایی که در سمرقند می‌سازند شعر و ادبیات ما را می‌آورند، اما در اینجا، حتی در بنایی مانند حرم امام‌رضا (ع) اثری از شعر و ادبیات نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند هرمی موسوم به شرکت مکس اوت خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده 11 نفر بازداشت شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

طی کاوش‌های انجام‌شده در تپه بالای چشمه‌علی که در سال‌های 1313 تا 1315 توسط «اریک اشمیت» انجام شد، آثار بسیاری از محوطه اطراف تپه کشف شد که نشانه‌هایی از دوران قبل از اسلام و اشکانیان در آن دیده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب 35 نفر از روسای دانشگاه‌های کشور و همچنین روسای موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و مرکز آموزش عالی کاشمر خبر داد.

وب‌گاه گسترش

جهانگیر رضایی - عضو اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم

خبرگزاری دانشجو

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دلایل متضرر شدن باشگاه‌ها نداشتن بخش حقوقی ثابت است‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: امسال نیز برای ایجاد یک میلیون شغل هدف گذاری شده و امیدوار هستیم با همیاری بانک ها و با استفاده از اهرم سرمایه های خرد بتوانیم این هدف را محقق کنیم.