چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت‌الله ضرغامی بعد از ظهر پنجشنبه در سفر خود به استان فارس در بازدید از میراث‌جهانی قلعه‌دختر فیروزآباد بیان کرد: وجود تله‌کابین برای بازدید از این قلعه و مناطق اطراف آن یک ظرفیت مؤثر است که زیرساخت آن وجود دارد و با جذب سرمایه‌گذار می‌توان از آن استفاده مؤثر به عمل آورد، زیرا وجود تله‌کابین در رونق گرفتن یک منطقه گردشگری نقش مؤثری دارد. وزیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر به دنبال یک سفر جذاب و پرهیجان هستید، شهر تبریز یکی از بهترین مقاصد برای شما است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: این دانشگاه در زمینه‌های مختلف از قبیل توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی محلی، مهارت‌افزایی و دانش کاربردی بانوان با توجه به نیازهای جامعه، رشد هنرهای اسلامی در جوامع مسلمانان و تبادل دانش و فناوری با دانشگاه‌های کشورهای حاشیه اقیانوس هند آماده همکاری است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: وجود زیرساخت تله‌کابین در کنار میراث‌جهانی قلعه‌دختر فیروزآباد یک فرصت بی‌نظیر در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و رونق این صنعت در این منطقه است.

خبرگزاری تسنیم

چرا دغدغه پیوند نظر و عمل در نزد دکتر افروغ و نسل ایشان تا این حد تکرارشدنی است؟ شاید پاسخ این پرسش را بتوان ناظر به وقوع انقلاب اسلامی و نسبت آن از یک سو با جهان سنت اسلامی - ایرانی و از سوی دیگر با جهان معاصر غربی یافت.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - گلوله‌های سنگی توپ قلعه منوجان مربوط به عصر صفوی امروز (پنجشنبه) با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی مراسمی به موزه ارتش کرمان اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: وجود 42 اثر ثبتی و 55 اثر غیر ثبتی دارای ارزش میراثی در کوار نشان دهنده این است که کوار دارای ظرفیت افزوده شدن به منظر جهانی ساسانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز سوم خرداد ماه به مناسبت یادبود فتح خرمشهر در خرداد 1361، نمایش سیمرغ که یادآور بخشی از خاطرات جنگ تحمیلی است به روی صحنه رفت.

وب‌گاه عصر ایران

در پاسخ به مقاله «ایرانیان، نژاد‌پرست نیستند» که به تازگی در عصر ایران منتشر شده عبدالنبی قیم پژوهش‌گر و فرهنگ‌نویس نقدی نوشته و دلایلی آورده تا این گزاره را ثابت کند که "در ایران نژاد‌پرستی هست، بد جوری هم هست!"

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه رای اعتماد به رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی در 9 خرداد برگزار می‌شود.