چهارشنبه 18 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بعضی‌ها هم نمی‌دانند، خیلی از شخصیت‌های برتر و مسؤولان رده‌بالای کشور آدرس می‌دهند که گنجی را در فلان تپه پیدا کرده‌اند و و بعد ما بسیج می‌شویم، کارشناس می‌فرستیم، یک روز تا دو هفته کاوش می‌کنیم اما چیزی پیدا نمی‌کنیم، این ماجرا بارها تکرار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضرغامی گفت: ما بودجه محدودی داریم، مردم دنیا باید بدانند ما علی‌رغم مشکلات اعتباری کشور، از مرغ و تخم‌مرغ مردم مسلمان که عده‌ای از آن‌ها به نان شبشان محتاج‌اند، می‌زنیم تا بودجه مرمت کلیسای مسیحیان را تأمین کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان دومین رویداد نقاشی خط (کالیگرافی) به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به منظور بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های هنری شهر توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلمان حکم جلب ریاض سلامه، رییس بانک مرکزی لبنان را به این کشور ابلاغ کرد

خبرگزاری مهر

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گزارش مقدماتی درباره سرقت فرش‌ها از مجموعه سعدآباد داده شده است؛ این اتفاق در دوره‌های گذشته رخ داده است.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی جامعه ببیند جنایتکار به سزای اعمال خود می‌رسد، به آرامش می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از شخصیت‌های برتر و مسؤولان رده‌بالای کشور آدرس می‌دهند که گنجی را در فلان تپه پیدا کرده‌اند و و بعد ما بسیج می‌شویم، کارشناس می‌فرستیم، یک روز تا دو هفته کاوش می‌کنیم اما چیزی پیدا نمی‌کنیم، این ماجرا بارها تکرار شده است.

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آن بخش سعدآباد (ساختمان حافظیه) در اختیار دستگاه‌های دیگر است اما اصل ماجرای فرش‌های مفقودی کیفیت و چگونگی باید روشن شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر واقعی از چهره امام علی با ما در ادامه همراه باشید‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آن بخش سعدآباد (ساختمان حافظیه) در اختیار دستگاه‌های دیگر است اما اصل ماجرای فرش‌های مفقودی کیفیت و چگونگی باید روشن شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی درباره خبر ناپدید شدن فرش‌های سعدآباد گفت: اصل خبر سرقت فرش‌های سعدآباد و چگونگی سرقت باید روشن شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی گزارش‌های گنج‌یابی برخی مسؤولان را روایت کرد و فلزیاب را معضلی برای میراث فرهنگی دانست. او همچنین دستور تعیین تکلیف و معدوم کردن فلزیاب‌هایی را که کشف و ضبط می‌شود صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی‌و‌چهارمین کرسی آزاداندیشی دانشگاه تهران با عنوان «کنکاشی در گستره هوش مصنوعی» با حضور دکتر سید محمود طاهری استاد دانشگاه تهران و دکتر کامبیز بدیع، استاد و معاون سابق پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تالار امیرکبیر حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. در ابتدای این نشست، دکتر کامبیز بدیع درباره «طرحواره‌های هوش مصنوعی»...

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت‌حیدریه گفت: هویت غنی فرهنگی - تاریخی و در عین حال گمنام این شهرستان نیازمند بازتعریف مجدد بویژه از طریق معرفی مفاخر این خطه خراسان رضوی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی گفت: همه آن‌هایی که سودای کشف گنج دارند بدانند که فلزیاب‌ها کشف و معدوم و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.