سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

شما به عنوان یک پدر و مادر زمانی که فرزند نوجوانتان می‌خواهد کتابی از نمایشگاه کتاب تهیه کند، او را همراهی می کنید؟ در انتخاب آثار او را کمک می کنید؟ یا رهایش می کنید بین هر نوع کتابی که شاید برایش چندان هم مناسب نباشد؟! شما کدام دسته از والدین هستید؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به آمار فروش کتاب تا ساعت21 روز گذشته (دوشنبه 25 اردیبهشت)، گفت: 144 میلیارد تومان میزان فروش کلی نمایشگاه در بخش حضوری و فیزیکی بوده است. در این میان در بخش حضوری، 67 میلیارد تومان در دستگاه‌های کارت خوان رسمی و 20 میلیارد تومان در بخش غیررسمی شامل کارت به کارت و فروش نقدی ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از فروش 480 هزار نسخه کتاب تا پایان ششمین روز نمایشگاه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

«در هفته پایانی هر تیمی تلاش می‌کند تا با دستان خودش سرنوشتش را رقم بزند و مس کرمان تعیین‌کننده قهرمان فصل نخواهد بود.»

وب‌گاه عصر ایران

مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی هنرمند پیشکسوت روز پنجشنبه (28 اردیبهشت‌ماه) از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در مراسم «ترجمه معکوس هست‌ها و نیست ها، باید‌ها و نبایدها» که به همت اتحادیه جهانی ناشران مسلمان و با حضور جمعی از نویسندگان و ناشران در محل سرای بین‌الملل سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار شد، گفت: باید توجه داشت که تاکید بر ترجمه معکوس هرگز به معنای نادیده گرفتن ترجمه آثار فاخر و ارزشمند سایر ملت‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس نمایشگاه کتاب گفت: در حال حاضر کیفیت کاغذ مازندران نسبت به تولیدات قبل قابل قبول است اما امیدواریم کارخانه کاغذ پارس هم که پایه تولیداتش متفاوت و مکانیکی است، کیفیتش بیشتر شود.

خبرگزاری مهر

رئیس نمایشگاه کتاب گفت: در حال حاضر کیفیت کاغذ مازندران نسبت به تولیدات قبل قابل قبول است اما امیدواریم کارخانه کاغذ پارس هم که پایه تولیداتش متفاوت و مکانیکی است، کیفیتش بیشتر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توییتی نوشت: آقای یونسی، وزیر اسبق اطلاعات به من گفت که بخش ضد جاسوسی، شبکه ای را کشف کرده که ماموریت شان، توقف هر اقدام مثبت برای رونق گردشگری ایران بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر انتشارات هزاره ققنوس می‌گوید: اختصاص یارانه به حوزه نشر اشتباه استراتژیک است، یارانه باید صرف معرفی و تبلیغات کتاب خوب شود.

خبرگزاری تسنیم

محمد بهرامی هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی در زمینه‌هایی چون طراحی، گرافیک، نگارگری و نفاشی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر فراخوان دومین دوره از جایزه ادبی فلسطین شامگاه دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره‌های تاثیرگذار حوزه مقاومت در سالن کوشک کتاب سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر روز گذشته دومین جلسه «خلق ایده؛ ساخت فیلمنامه» در سالن تمدن موزه سینمای ایران باحضور جابر قاسمعلی فیلمنامه‌نویس و مدرس فیلمنامه برگزار شد که بخش‌هایی از آن به شرح زیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی هنرمند گرافیست و مینیاتوریست روز پنجشنبه (28 اردیبهشت ماه) از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.