سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رییسی صبح امروز (سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402) از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری با معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام ایمانی‌پور با اشاره به اینکه فرهنگ هدف دیپلماسی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دنیای امروز دنیای حرف برتر، ایدئولوژی قانع‌کننده‌تر و دنیای فکر آرامبخش‌تر است. در این دنیا ما دست بالا داریم و متاعی داریم که همه‌جا مستمع دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی پوستر فراخوان دومین دوره از جایزه ادبی فلسطین امروز 25 اردیبهشت در کوشک کتاب سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور چهره‌های تاثیرگذار حوزه مقاومت برگزار شد. در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میثم، نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست گذاری جایزه جهانی فلسطین، یاسر احمدوند معاون...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: صرفاً با کسانی که اصرار به هنجارشکنی داشته باشند با استفاده از سازوکارهای انتظامی و قضایی اقدام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: موضوع فعالیت معدنی در جوار آتشکده نیاسر از نظر حقوقی پیگیری شده است و در صورت انجام عملیات انفجار در این معدن، به دلیل تهدید منظر تاریخی و طبیعی آتشکده، چاره ای به جز تعطیلی معدن وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

کتاب «نظریه‌های احیا و بازسازی تمدن اسلامی» نوشته سید امیرحسن دهقانی توسط انتشارات سروش منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز چهارم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: یکی از منبت‌کاران و هنرمندان پیکرتراش ملایری در حرکتی بی‌نظیر، نقش داستان‌های شاهنامه فردوسی را روی مبلمان منبت به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری تسنیم

تقویم 10 روزه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روز هفتم رسید و در این روز از سوی مسئولان برگزاری 35 برنامه فرهنگی برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران نسبت به سال‌های گذشته از مزایای خوبی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روبرت لوکاس اقتصاددان آمریکایی و رهبر نظریه انتظارات عقلایی درگذشت.