سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری با معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حضور مجید قناد نمایش «در گوشی» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری در تالار هنر افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر محمد بهرامی هنرمند گرافیست و مینیاتوریست روز پنجشنبه (28 اردیبهشت ماه) از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشستی با عنوان بررسی چالش‌های قیمت گذاری دستوری بر تولید با حضور برزین جعفر تاش؛ کارشناس صنعت و آذین حیاتی؛ فعال حوزه تولید در محل مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد. در ابتدای این نشست، حیاتی با بیان اینکه بحث قیمت گذاری دستوری، حداقل از زمان پهلوی اول شروع شده و در زمان پهلوی دوم هم ادامه داشت، افزود: پس از انقلاب و در سال 1358 سازمان حمایت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین تشییع پیکر زنده‌یاد استاد محمد بهرامی هنرمند گرافیست و مینیاتوریست پنجشنبه (28 اردیبهشت) در باغ هنر خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز...

خبرگزاری دانشجو

در نشست بررسی کتاب مجموعه اسناد بودجه ریزی کهن مطرح شد: بودجه کشور در دوره طلایی میرزا تقی خان امیر کبیر با تراز مثبت مواجه بود. زبان سیاق و دشواری‌های شناخت تجربه حکمرانی دیوانی در ایران. مجموعه ده جلدی حاضر با ترجمه زبان سیاق آغازگر مطالعات و پژوهش‌ها در نظام بودجه ریزی کهن کشور به شمار می‌رود و این امر آشنایی محققین با راز‌های حکمرانی در ممالک محروسه را ممکن می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساره بیات نوشت: امروز وقتی شاهد پژمردگی گلهای زیبا بودم، تصمیم گرفتم در ماه گلاب گیری، خودم گلاب بگیرم و شادی شو با شما سهیم بشم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد بهرامی طراح گرافیک و نقاش پیشکسوت در 97 سالگی درگذشت.

وب‌گاه فرارو

رییس‌جمهور که در هفتمین روز از برگزاری نمایشگاه به مصلی امام خمینی (ره) رفته است، از غرفه انتشارات مختلف بازدید کرد و در گفتگو با غرفه‌داران، جدیدترین کتاب‌های انتشارات‌شان را مورد بررسی و تورق قرار داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز 28 اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد بهرامی طراح گرافیک و نقاش پیشکسوت در 97 سالگی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد بهرامی، طراح، گرافیست، نگارگر و از پایه‌گذاران گرافیک نوین ایران در سن 97 سالگی چشم از جهان فرو بست.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد تومان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اردستان برای 30 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.