سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: امسال هم علی رغم مشکلاتی که در آماده سازی نمایشگاه بین المللی کتاب وجود داشت بیش از سه هزار ناشر داخلی و خارجی حضور داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با «پاتریارک مار آوا روئیل» رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری، با بیان اینکه حقوق بشر ریشه در ادیان وحیانی دارد، اظهار داشت: دین مبین اسلام و سایر ادیان توحیدی تاکید ویژه‌ای بر کرامت انسانی دارند. غریب آبادی ضمن تاکید بر تنوع فرهنگی و جهان‌شمول بودن حقوق...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر جهانی کلیسای شرق آشوری با معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اهداف اصلی اغتشاشاتی که پاییز سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی در کشور به راه افتاد، ضمن براندازی جمهوری اسلامی، تجزیه بخش‌هایی از سرزمین ایران بود.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ونزوئلا انتشار کتاب سلول شماره 14 رهبر انقلاب در این کشور را مایه افتخار دانست و گفت که این نقطه آغازی برای همکاری‌های مشترک میان دو کشور در زمینه‌های فرهنگی است.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره ملی خوشنویسی شکوه شاهنامه گفت: خط نستعلیق شناسه یا شناسنامه هنر ملی ایران در دنیا است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آل پاچینو به پروژه فیلم سینمایی «ترور» درباره مرگ «جان اف. کندی» رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا پیوسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: کنترل آلرژی خیلی راحت و آسان با دارو انجام می شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو_ پس از جنگ جهانی دوم و به طور خاص پس از جنگ سرد، دولت آمریکا تلاش‌های فراوانی را انجام داد تا بنیان‌های یک نظام بین الملل آمریکایی مبتنی بر قدرت هژمونیک خود را در جهان برقرار سازد. در این راستا، آمریکا جدای از تعریف اصول هنجاری و ارزشیِ خاص خود در قالب ایدئولوژی لیبرالیسم و سپس نولیبرالیسم، به دنبال تزریق این اصول فکری به نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه چهار در چند بخش جداگانه در روز با همکاری شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را پوشش می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کدخدایی گفت: هر مقدار برای معرفی سردار سلیمانی به نسل‌های کنونی و آینده کار فرهنگی صورت بگیرد و کتاب‌هایی منتشر شود، کم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر معظم انقلاب روز گذشته از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند./ برترین ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نگارخانه سهراب از روز جمعه 29 اردیبهشت میزبان نمایشگاهی از جدیدترین آثار علی خسروی با عنوان «رؤیای قرنطینه» می‌شود؛ نمایشگاهی شامل 50 تابلو در ابعاد مختلف از آثار سه سالِ گذشته این هنرمند معاصر که در دوران پاندمی کرونا خلق شده‌اند. این هنرمند درباره ایده شکل گیری آثار این نمایشگاه گفت: اواخر سال 1398 که بیماری کرونا همه گیر شد، همه دنیا اجباراً...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت دفاع و پشتبانی نیرو‌های مسلح در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور در میز دولت، پاسخگوی مراجعات مردمی شد.