سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی از دستور رئیس جمهور برای بیمه ده هزار نفر از هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: به زودی درباره ثبت بافت تاریخی شیراز نظر وزارت را اعلام کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دستور ویژه رئیس‌جمهور برای بیمه فعالان حوزه صنایع دستی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به این انتقاد که به هر حال برخی فرهنگیان از خدمات بیمه چندان راضی نیستند، گفت: اگر اعتراضاتی در حوزه بیمه وجود دارد درصدهای پایینی هستند که به دلیل عدم اشراف به جدول تعهدات است و بندهای ریزی دارد که افراد نسبت به آن مطالعه نداشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به مدت سه ساعت از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در محل مصلای تهران بازدید کردند.

وب‌گاه گسترش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (یکشنبه) به مدت سه ساعت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب در محل مصلای تهران بازدید کردند.

وب‌گاه گسترش

نحوه دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و اعضای هیات علمی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بزرگداشت روز ملی حکیم عمر خیام نیشابوری در روزهای 27 و 28 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: سازمان نوسازی شهر تهران آمادگی دارد در مکان‌هایی که بازاریان نسبت به مرمت اقدام کنند، برای آنها کف سازی رایگان انجام دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: جامعه آشوریان ملتی دیرینه سال در میان ملل مشرق زمین هستند که پیوند‌های مشترک عمیقی با ایران دارند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز تأکید می‌کنم کسانی که در کار برنامه‌سازی برای تلویزیون، رادیو، مطبوعات، هنرهای نمایشی، سمعی و بصری و کار هنری به هر شکل هستند، کتاب زیاد بخوانند. الحمدلله در همه موضوعات کتاب و کتاب‌های تألیف داخل داریم.

خبرگزاری تسنیم

نحوه دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و اعضای هیات علمی اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر طرح «سلام بر گل نجمه» گفت: در این مجموعه داستان زیارت و بیان مفهوم زیارت برای اولین بار برای کودکان مطرح شد و من به طور داستانی و فلسفی این مسئله را مطرح کردم.

خبرگزاری مهر

نیشابور - فرماندار نیشابور از برگزاری بزرگداشت روز ملی خیام نیشابوری در روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.