سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب تهران کتاب را موضوع مهمی خواندند و تاکید کردند: فرهنگ سازی کشور همواره احتیاج به کتاب دارد و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان درجایگاه بسیار والای خود قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با تاکید بر فرصتِ مغتنمِ استفاده از فضای شبکه نمایش خانگی در تولید آثار ارزشمند فرهنگی، بهره‌مندی از محتوا و متن‌های منطبق بر ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی جامعه را ضروری دانست.

خبرگزاری تسنیم

مصوبات نخستین جلسه شورای راهبردی اکران در سال 1402 اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: مشکلات زیادی از جمله رهاشدگی در سرا‌های محلات وجود دارد، چون سرا‌ها قواعد لازم را ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

از هفته گذشته تمرینات تیم ملی در حالی در حال برگزاریست که عملکرد بازیکنان با هفت ثانیه تاخیر در پرده نمایشگر ویدئو پروجکشن نمایش داده می شود.

خبرگزاری مهر

سومین نشست خانه گفتگوی دانشگاه تهران با موضوع «گفت‌وگو درباره چالش‌های فرهنگی و هنری روز ایران» با حضور 40 نفر از پیشکسوتان اهالی ادب و هنر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نمایش «در گوشی» اقتباسی از داستان «مربای شیرین» هوشنگ مرادی‌کرمانی اثری است که با کارگردانی نرگس اصغری از 25 اردیبهشت در تالار هنر به صحنه می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در سومین نشست خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران که با حضور اهالی ادب و هنر و دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موضوع «گفتگو درباره چالش‌های فرهنگی و هنری روز ایران» در محل تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در راستای ماموریت ذاتی دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی، وظیفه خود می‌دانیم...

خبرگزاری مهر

رئیس باغ موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس گفت: متأسفانه ما کمتر توانسته‌ایم مفاهیم مربوط به دفاع مقدس را منتقل کنیم، درحالی که سلبریتی‌ها بیشتر شناخته شده هستند.

خبرگزاری مهر

از حضور پرشور ناشران کودک و نوجوان تا بخش مجلات، در چهارمین روز نمایشگاه کتاب چه خبر بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: استاد فلسفه و مدیر انتشارات «نقد فرهنگ»، گفت: مشکلات امروز جامعه ما این است که نگاه حکمی و فلسفی وجود ندارد، به همین دلیل ما اسیر بحران می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم

برای ایجاد نشاط اجتماعی و شادمانی‌های خانوادگی مؤلفه‌های بسیاری باید مورد توجه قرار گیرد؛ توجه به نوآوری‌های فرهنگی و دانش‌بنیان‌ها، یافتن ظرفیت‌های ترویج فرهنگ‌های بومی و توانمند کردن کنشگران عرصه فرهنگ نمونه‌هایی از این الزامات هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد فلسفه و مدیر انتشارات «نقد فرهنگ»، گفت: مشکلات امروز جامعه ما این است که نگاه حکمی و فلسفی وجود ندارد، به همین دلیل ما اسیر بحران می‌شویم.