سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

اینجا سوئیس نیست بلکه روستای ساتیاری در استان کرمانشاه یکی از روستاهای بکر و زیبای منطقه اورامانات است که حد فاصل 25 کیلومتری شهرستان پاوه قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی سی و چهارمین نمایشگاه کتاب بین‌المللی کتاب از نیمه راهش عبور کرد که امروز محور اصلی برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی ترجمه کتب فارسی و سینمای کودک تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

رویداد ایده‌پردازی «نمایشگاه دوست داشتنی من» یک رویداد ایده پردازی جمعی است که از ایده‌های خلاقانه مردم و همه اهالی کتاب و نشر و علاقه مندان در جهت بهبود، ارتقا، به روز شدن و جذاب‌تر شدن نمایشگاه استفاده می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب صبح روز یکشنبه به مدت سه ساعت از سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در محل مصلای تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب در این بازدید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، درجریان تازه های نشر و کتاب های ارائه‌شده در نمایشگاه قرار گرفتند و همچنین با صاحبان غرفه ها و ناشران به گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

بازار بین‌الحرمین یا بازار حلبی‌سازها و دالان‌ها و جلوخان‌های مسجد شاه سابق که از بناهای فتحعلی‌شاه قاجار است و اینک مسجد امام خمینی نامیده می‌شود و گوشه‌ای از تیمچه‌ی حاجب‌الدوله محل چاپ و نشر و خریدوفروش کتاب و اسباب تحریر بود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی عصر یکشنبه در همایش «طلایه‌داران نور دانشجویی» در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: به دنبال رنسانس در غرب مکاتب مختلف قدرت در دنیا شکل گرفت که با عناوین مختلف سعی کردند بشریت را بدون الهام از آموزه‌های دینی و ارزشی به سمت سعادت به پیش بروند. وی از دوران رنسانس به عنوان دوره تجدید حیات علم و اعتلای مسیر فرهنگ، هنر و تحولات جوامع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی در نشست کارگروه بین الملل ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور که امروز، 24 اردیبهشت ماه در محل مجمع جهانی اهل بیت (ع) برگزار شد، با بیان اینکه سال‌ها پیش در دانشگاه قم، نشست بسیار بزرگ و کم نظیری برای حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: مرحوم آیت الله حسن زاده آملی در آن نشست با وجود اینکه قرار بود، سخنرانی نکنند، با...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین رونمایی از کتاب «هرجا تو باشی»، مجموعه اشعار غلامعلی حدادعادل، در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امین توکلی زاده با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای توجیه اعضاء جدید هیات امناء مدیریت محله اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این دوره شورای شهر و مدیریت شهری، مردمی‌سازی مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت‌های بی شمار مردمی است. وی افزود: در گذشته مشارکت مردم در امور مدیریت شهری از طریق شورایاری محلات انجام می‌شد، ولی منع قانونی پیش آمده ابهاماتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران 7 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و یک پرونده به دلیل تعطیلی غرفه از دستور کار خارج شد و برای 6 مورد رأی صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

ضرغامی: 35 هزار بنای ثبت ملی و 26 بنای ثبت جهانی در ایران داریم که اگر براساس بودجه سالِ قبل بخواهیم به هرکدام بودجه‌ای اختصاص دهیم، به هر بنا روزی300 هزار تومان می‌رسد که از دستمزد روزانه یک کارگر هم کمتر است. پس دولت پول کافی برای مرمت ندارد و تعارف نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عزت الله ضرغامی گفت: سیاست دولت سیزدهم در حمایت از بوم گردی‌ها در مناطق مختلف کشور بسیار روشن و جدی است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: هیئت رسیدگی به تخلفات ناشران 7 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و یک پرونده به دلیل تعطیلی غرفه از دستور کار خارج شد و برای 6 مورد رأی صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی تمام تلاش خود را بر تضعیف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) متمرکز کرده است.