سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز جهانی موز‌ه‌ها و هفته میراث فرهنگی در سال 1402، 22 برنامه متنوع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مصلی تهران از مجموعه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد. وی با حضور در غرفه کوشک کمیته فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره)، انتشارات انقلاب اسلامی، خط مقدم، موسسه جام جم و خبرگزاری فارس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران از جدیدترین...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پژوهشکده فلسفه پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات‌فرهنگی می گوید: ما نقش اصیلی برای مترجم قائل نیستیم. در حالی که در سنت‌های غربی، مترجم قسمتی از دارایی و فرهیختگی یک جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: هویت ملی ایرانیان در پرتو شاهنامه فردوسی بازسازی شد و این شاعر حماسی بیش از 2 هزار بار از عنوان ایران در شاهنامه استفاده کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عزت‌الله ضرغامی گفت: دولت پول کافی برای مرمت ندارد و یکی از راه‌کارها برای حل این مشکلات واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی است که مرمت و مدیریت می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر منتشر شده از لیندا کیانی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد ارسال لایحه از سوی قوه قضائیه به دولت، با موضوع حل برخی مشکلاتی که در حوزه حجاب وجود دارد، گفت: بله این لایحه از سوی قوه قضائیه به دولت ارسال شده است.

خبرگزاری تسنیم

سریال تلویزیونی «طعم طمع» در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به آنتن شبکه یک سیما رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در لایحه جدید حجاب «تخلف» جایگزین «جرم» شد؛ مجریان می‌توانند جریمه کنند | نیاز به تشکیل پرونده در قوه قضائیه نیست

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نشست رسانه ای شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی با حضور دبیر این رویداد برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از ماشین که پیاده شدم، داخل پاویون فرودگاه رفتم و وارد سالن انتظار شدم. جا خوردم! آنجا همیشه محل تجمع بچه‌های نهاد ریاست‌جمهوری بود که وقت سوار شدن به هواپیما برسد. این بار اوضاع فرق می‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران بیان کرد که سینماها از ساعت 17 فردا دوشنبه تعطیل خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پاسخگویی مردمی و برخط عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به همراه ارائه گزارش ارزیابی عملکرد وزارت میراث فرهنگی در حوزه ارتباطات مردمی دولت سیزدهم امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد. در این نشست ضرغامی به تماس‌های مردمی جواب می‌داد و گاهی مدیران خود را برای پاسخگویی روی خط می‌آورد. در این جلسه ضرغامی گفت: درباره ثبت بافت تاریخی...

وب‌گاه الف

وزیر میراث فرهنگی از دستور رئیس جمهور برای بیمه ده هزار نفر از هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: به زودی درباره ثبت بافت تاریخی شیراز نظر وزارت را اعلام کنیم.