سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

سیدکشمیری گفت: ویژگی مشترک میان داستان‌های «لاهوتیان» پافشاری بر اعتقادات در عرصه امامت است. با خودم گفتم هرکس این کتاب را می‌خواند، در انتهای این کتاب سرسپردگی‌اش به امام زمان قطعا بیشتر می‌شود.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از برنامه‌ریزی این نهاد برای احیای 200 دهانه بازارهای تاریخی شهر اصفهان در سال جاری خبرداد.

خبرگزاری مهر

یوسف غفوری گفت: سال گذشته با افزایش اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه، نگاه جدیدی در این سازمان برای مبحث پر اهمیت بازآفرینی شهری در قالب بهسازی و نوسازی بافت فرسوده ایجاد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس ایکوم ایران برنامه‌های کمیته ملی موزه‌های ایران را به مناسبت روز جهانی موزه‌ها اعلام کرد و گفت: نشست اصلی روز 28 اردیبهشت در خانه هنرمندان برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: نباید موضوعات حاشیه‌ای باعث شود تا مردم و سراهای محلات در شهر تهران آسیب ببینند.

خبرگزاری تسنیم

نشست بررسی چشم‌انداز و آینده کانون تئاتر دینی و رویداد تئاتر صاحبدلان در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

صفا هادی این روزها با لیدری تشویق (بیر، ایکی، اوچ) برای تی‌تی ها دلربایی می کند و اما فلسفه این تشویق چیست؟

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله ممانعت از قطع درختان پایتخت نیازمند همکاری نیروی انتظامی است، پرداخته شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است؛ نشانه‌اش هم جدل اغلب مکتوب مجتبی توانگر با نمایندگان اصلی جریان پایداری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: هر تفکری که به عنوان یک بناء، ساختار یا یک موضوع مطرح می‌شود، معمولاً مبانی و بنیاد‌هایی دارد که نقش علی و وجودی آن تفکر است. یعنی این تفکر و موضوع بر پایه این مبانی طرح می‌شود. مبانی هم نقش علت دارد هم نقش سامان‌دهندگی و افق‌پردازی؛ بنابراین لازم است اول مبانی «تحول» مطرح شود؛ زیرا بدون مبانی، تحول...

خبرگزاری مهر

لحظاتی از بازدید صبح امروز رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

بیژن عبدالکریمی جامعه شناس گفت: از نظر من نسل‌های جدید از آن نظر که با میراث تاریخی و با سنت خود ارتباط ندارند؛ گذشته ندارند و، چون اتوپیا ندارند، امید ندارند، آینده ندارند؛ لذا این‌ها بی تاریخند و غرق در زمان حال هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند. برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال 1366 در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و...

خبرگزاری تسنیم

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی به روز پنجم خود رسید که در این ایام گروه‌های متفاوتی از مقامات و بازدیدکنندگان خارجی از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و نظرات متفاوتی درباره این رویداد فرهنگی بیان کردند.

خبرگزاری دانشجو

سید علی یزدی‌خواه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره لزوم برخورد با سلبریتی‌های هنجارشکن از طریق نهادهای نظارتی و قضایی اظهارکرد: سلبریتی‌ها در کشورهای مختلف دنیا به عنوان افرادی که به ارزش‌ها و قوانین کشورشان پایبند هستند و به فعالیت در خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد علاقه‌مند هستند، شناخته می‌شوند. البته در کشور ما نیز سلبریتی‌هایی...