سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیته نظارت شورا گفت: در وضعیتی که در‌حال‌حاضر ما در تهران مشاهده می‌کنیم با حکمی که داده شده قرار است 50 اصله درخت اعدام شود، توصیه می‌کنم که مدیران شهری، اعضای شورا، رسانه‌ها و سایر مسئولان مربوطه پای کار بیایند. ما حتی حاضریم یک زنجیره انسانی به دور این بوستان تشکیل دهیم و اجازه ندهیم 50 اصله درخت در منطقه‌ای که در محاصره برج‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه‌ای است که قبلا درمورد...

خبرگزاری مهر

کتاب «به جرم خمینی» به قلم فریناز ربیعی که به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

این حسگرها توسط بالون‌هایی که بومن و همکارانش ساختند به آسمان فرستاده شدند. قطر بالون‌های ساخته شده بین 6 تا 7 متر است و از موادی معمولی و ارزان‌قیمت ساخته شده‌اند و با انرژی خورشیدی کار می‌کنند و می‌توانند تا ارتفاع حدود 21.500 متر بالاتر از سطح زمین برسند.

خبرگزاری تسنیم

در این گزارش روایتی از سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه و برنامه‌های متعدد وی را می‌خوانید.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و با ناشران و نویسندگان گفتگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالونی که با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی به ماموریت فرستاده شده، صداهای تکراری مادون صوت را در استراتوسفر زمین شناسایی و ضبط کرده که دانشمندان هنوز نمی‌دانند دلیل ایجاد این صداها چیست.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ادیان در چالش‌های امروز بشریت باید نقش سازنده ای ایفا کنند افزود: همه ادیان باید در برابر ظلم رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ماجرای آرات حسینی و حواشی پیرامون این کودک سبب شد، تا با یک مربی متخصص ایرانی به گفتگویی مفصل بنشینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قالیباف در انتخابات هیات‌رییسه پیش‌رو با چالشی به نام جبهه پایداری روبه‌رو خواهد بود؛ پایداری‌چی‌ها و قالیبافی‌ها دیگر شمشیر را برای یکدیگر از رو بسته‌اند و همدیگر را در رسانه‌ها مورد حمله لفظی قرار می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سال چهارم از مجلس یازدهم، شاید بتوان گفت محمدباقر قالیباف در متزلزل‌ترین حالت خود به عنوان رییس مجلس قرار دارد.

خبرگزاری مهر

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نیمه کار خود، میزبان یک مهمان ویژه بود و صبح روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی از این رویداد بازدید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روستای ساتیاری یکی از کهن ترین و قدیمی ترین روستاهای منطقه به شمار می آید که زبان اصلی روستاییان کردی (جافی / سورانی) است و با دامداری و باغداری امرار معاش می کنند

خبرگزاری مهر

مشهد مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور مسئولین کشوری و استانی در آرامگاه این شاعر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر فلسفه هنر و رسانه گفت: ایجاد کارگروه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای دینی در ایجاد هم‌افزایی میان آنها از برنامه‌های ستاد راهبری بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز چهارم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک مس کرمان می گوید از حضور در کرمان تجارب زیادی اندوخته است.