سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی گفت: ولی فقیه، نائب امام و پیامبر، سرچشمه قدرت، الهام بخش، روح آفرین، قدرت افزا، که هم حکمت، هم منطق و هم ایمان می آفریند، نقطه مرکزی تهاجم دشمن است

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: ولی فقیه، نائب امام و پیامبر، سرچشمه قدرت، الهام بخش، روح آفرین، قدرت افزا، که هم حکمت، هم منطق و هم ایمان می آفریند، نقطه مرکزی تهاجم دشمن است

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه با 20 کشور دنیا تفاهم‌نامه داریم، گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان در تولید داروهای گیاهی و سایر اقلام زیستی و امدادی عملکرد عالی داشته‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اختتامیه دومین عهدواره چله مهدویت استان تهران با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی این وزارتخانه با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مثال زدنی و بی نظیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدحسین مطهری گفت: یکی از مشکلات ما با سیاست‌های حاکم بر حوزه حجاب، کاریکاتوری بودن اسلام است و فقط رگ افراد درباره حجاب تکان می‌خورد و کلفت می‌شود اما در حوزه‌های دیگر اینگونه نیست. حضرت آیت الله نوری همدانی هم اخیراً گفتند کاش همین کاری که برای حجاب شد برای ربا هم می‌شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

بر فرض که آن ذره از "هیچ" پدید آمده باشد؛ آن همه جرم یا انرژیِ بی‌نهایت زیاد در دل آن ذره بی‌نهایت کوچک، چه بوده و از کجا نشأت گرفته است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سلامی گفت: همه آن‌هایی که بدخواه ملت ایران هستند، از کشور‌های نظام سلطه گرفته تا محور ارتجاع عربی و حتی اپوزوسیون خارجی امیدوار بودند که اغتشاشات 1401، ایران اسلامی را دچار فروپاشی کند، اما حقیقت آن است که امروز، آن‌ها خودشان گرفتار فروپاشی و تزلزل شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است، گفت: هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پژوهشگاه‌ها «در مقام ایده‌آل» جایگاه مهمی در کشور دارند و می‌توانند در آینده‌پژوهی، توسعه و تعمیق سیاست‌های کلان کشور نقش‌آفرینی کنند اما «در مقام واقع» تأثیرگذاری جدی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعبیر «خالص سازی» که وی در این پاسخ استفاده کرده از دیروز تبدیل به هشتگ در شبکه های اجتماعی شده و تفاسیر و روایت های مختلفی از مفهوم و سابقه آن بیان شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هراتی به تشریح برنامه‌های غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

سیدصولت مرتضوی ضمن بازدید از غرفه بیمه ملت با علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت و همچنین مدیران‌عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان حاضر در غرفه‌ها به گفت‌وگو پرداخته و در جریان عملکرد و توانمندی‌های آنان قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویلفرد مادلونگ اسلام‌شناس ومورخ آلمانی در گذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: خبرنگار جماران، سراغ دفتر علی لاریجانی رفت و توضیحات بیشتر در خصوص این موضوع را جویا شد. دفتر رسانه وی اما، در پاسخ به این سوال مطلبی با عنوان «سه پرده از مخالفت آیت‌الله خامنه‌ای، شهید مطهری، و شهید سلیمانی با جریان خالص‌سازی» را ارسال کرد.