سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از انتشار کتاب «هستی مرگ؛ جستار‌هایی درباره مواجهه با مردن» توسط نشر خزه خبر داد و گفت: این کتاب روایت مواجهات من با مردن آدم‌های دور و نزدیکم است که خصوصاً در دوران کودکی و نوجوانی تجربه کرده‌ام. در این روایت‌ها مسئله‌ام این بوده که چگونه می‌توانیم در برابر مرگ، معنای زندگی و وجود را پیدا کنیم. وی با اشاره به اینکه «هستی مرگ» هم برای مخاطبی خواندنی...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بانوان هنرمند استان‌های سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی با هنر خود از رشادت این شهید عزیز قدردانی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و معاونان این وزارتخانه با حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و برخی از اعضای هیات رئیسه این نهاد، امروز دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه در وزارت دادگستری برگزار شد. تاکید وزیر دادگستری بر توسعه همکاری‌ها با جهاددانشگاهی وزیر دادگستری در این دیدار و در سخنانی، جهاددانشگاهی را مجموعه‌ای انقلابی و موثر در تولید علم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعداد 360 هزار و 429 نسخه منبع اطلاعاتی به صورت کتابِ چاپی و منتشر شده توسط افراد حقیقی در سال 1401 به کتابخانه ملی اهدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و نماینده مردم تبریز در مجلس ادعایی مبنی بر تحویل 75 خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح اول فاطمی امین در آبان 1401 را مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسته شدن تنگه کافرین در شهرستان بدره در استان ایلام تازه ترین مورد از بسته شدن اماکن و مراکز گردشگری در هفته های اخیر به دلیل ورود زنان بی حجاب است.

وب‌گاه گسترش

روستای سرسبز و خوش آب و هوای کردان از جمله مکان‌هایی است که اکثر پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که برای تعطیلات آخر هفته خود به آن سفر کنند. این روستای ییلاقی در 15 کیلومتری کرج واقع شده است و از توابع شهرستان ساوجبلاغ به شمار می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بر ضرورت تخصیص صد درصدی اعتبارات فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان‌ها تاکید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: برنامه هفتم توسعه فرصت مناسبی برای حل مشکلات فرهنگی در پنج سال آینده است.

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات روایت فتح گفت: انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب 300 عنوان از کتاب‌های خود را عرضه می‌کند.

خبرگزاری مهر

سفیر ایران در کنیا گفت: برای معرفی قوم بلوچ و اقداماتی که آنها در کنیا انجام داده اند، موزه ای در قلعه مسیح شهر مومباسای کنیا با توضیحاتی به زبان انگلیسی و فارسی راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر

در جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، بر ضرورت تخصیص صد درصدی اعتبارات فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان ها تاکید شد.