سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

بعد از اینکه دوباره توجه عمومی به باغ ساکرو بوسکو جلب شد، بحثی بین محققان تاریخ هنر درگرفت که تا امروز هم ادامه دارد؛ سوال این بود که اورسینی می‌خواست با کمک خلاقیت عجیب خود چه مفهومی را منتقل کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

18 اردیبهشت 97 بود و سرانجام اتفاقی که یک سال پیش از آن پیش‌بینی می‌شد، محقق شد. دونالد ترامپ - رئیس‌جمهور وقت آمریکا - به یکی از شعارهای انتخاباتی خود جامه عمل پوشاند و از برجام خارج شد. بی‌گمان در آن روز مغموم‌ترین چهره، محمدجواد ظریف بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علت نافرجامی برجام هرچه باشد، یک چیز در تهران 1397 روشن بود: پروژه عادی‌سازی ظریف و همراهانش به‌هم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: اینکه آیا مجسمه‌های ترسناک باغ ساکرو بوسکوی ایتالیا نتیجه‌ی رقابتی دوستانه هستند یا یک غم عمیق، مسئله‌ای است که احتمالا هرگز نخواهیم دانست.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: باید با برنامه‌ریزی حرکت کنیم تا بتوانیم در پنج سال آینده سهم درآمد سرمایه گذاری برای پرداخت حقوق بازنشستگان را به 50 درصد برسانیم.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مجسمه و سردیس 6 پیشکسوت عرصه صنایع دستی فارس و شیراز شامل گلریز خاتمی، بارغن، صدری، تجویدی، غلامی و منبتی در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهری در باغ جهان نما رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب در طول 12 سال گذشته شعارهای کاملاً سنجیده اقتصادی تعیین کردند که حتی اگر نیمی از آن‌ها به‌درستی عملیاتی می‌شد، کشور با مشکلات اقتصادی کنونی مواجه نبود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا نقش هر استان در شاخص‌های کلان اقتصادی تعیین و زمان بندی شود.

وب‌گاه فرارو

کودکان به جهت این که تجربه کافی در زمینه مهمانی رفتن ندارند، نمی دانند در مهمانی ها چه رفتاری داشته باشند و چگونه رفتار کنند.

خبرگزاری دانشجو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با ارتباطات و تعامل میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو، همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با کشور‌های آفریقایی توسعه می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد علیرضابیگی گفت: سوالی از سوی من نماینده مطرح شد که این واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان می‌تواند در رابطه با استیضاح باشد یا خیر؟ اما زمانی که این سوال بدون جواب باقی بماند دامنه ابهام بیشتر می‌شود