سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه فرارو

بعد از پیشنهادی که وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارایه کرده است، موضوع در کمیته‌های مربوطه که مسئول رسیدگی به این موضوع هستند بررسی شده و تا حد زیادی مورد تصویب قرار گرفته و اظهار امیدواری شده که طی روز‌های آینده که نتیجه اعلام می‌شود بتوان این امکان را برای گردشگران فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی کشور از ایجاد انسجام در رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی جهت هم افزایی میان قدرت نرم و سخت، در برابر تهدیدات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «برای شروع منتظر کسی نباش» نوشته لین ری پرکینز به‌تازگی با ترجمه تینا غراب توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شده است. لین ری پرکینز نویسنده آمریکایی این‌کتاب، متولد سال 1956 است و 66 سال دارد. «برای شروع منتظر کسی نباش» اولین‌رمان این‌نویسنده است که سال 1999 منتشر شد و مخاطبان اصلی‌اش بچه‌های بالای 12 سال هستند. داستان این‌کتاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: در علم سیاست یک بحث مهم نظری وجود دارد تحت عنوان «ساختار - کارگزار» که یا از طریق منازعه و تعارض میان این دو تعریف می‌شود یا در قالب نقش همگرایانه این دو مؤلفه. به نظر می‌رسد در ماجرای پایان زودهنگام برجام هم تعارضات میان این دو سطح دیده می‌شود و هم تعارض و مجادلات در بعد هم‌سطح.

خبرگزاری مهر

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت مراسم افتتاحیه این‌رویدادچهارشنبه بیستم اردیبهشت به صورت مردمی در مصلی امام خمینی (ره) با حضور نویسندگان، ناشران و خانواده‌های مدافعان امنیت برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: اجرای گرنت و طرح های حمایتی دبیرخانه نمایشگاه کتاب برای حمایت از تولیدات ناشران در زمینه ادبیات تاجیکستان پیگیری می شود.

خبرگزاری مهر

یک شاعر با اشاره به اینکه صادرات فرهنگی فقط مربوط به مادیات نیست، گفت: صادرات فرهنگ مهم‌ترین نقش را در معرفی هر کشوری دارد.

خبرگزاری مهر

رمان «برای شروع منتظر کسی نباش» نوشته لین ری پرکینز با ترجمه تینا غراب توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته 16 کتاب چاپ اولی را به سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران می‌آورد.

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات سرو گفت این‌ناشر با 45 عنوان کتاب در بخش حضوری و 73 عنوان کتاب در بخش مجازی در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.