سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: صنایع‌دستی خانواده‌محور و یک نوع اقتصاد فرهنگی است و می‌تواند با مسئولیت اجتماعی ارتباط داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از رونمایی کتاب «سلول شماره 14» در پارلمان کلمبیا و استقبال از آن در نمایشگاه بوگوتا، این‌کتاب در شهر‌های بوکارامانگا و شهر کالی رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کتابخانه غازی خسروبیگ بوسنی و هرزگوین در نخستین روز سفر به ایران، با مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: غرفه اختصاصی زنجیره ارزش استان بوشهر با تاکید بر حوزه‌های راهبردی نفت، گاز و پتروشیمی، خرما، گوجه فرنگی، پرورش انواع جلبک، ماهی، میگو و صنایع دستی در نمایشگاه ایران اکسپو فعال شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو انجمن فیلسوفان آمریکا معتقد است، ایران می‌تواند با نمایش مجموعه‌ای عالی از کتاب‌ها، نقش خود در عصر طلایی اسلام را یادآوری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پاویون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اعطای دو نشان در سطح ملی و بین‌المللی فردوسی به مناسبت سالروز بزرگداشت این شاعر بزرگ ایرانی و نیز اعطای جایزه جهانی فردوسی در رشته‌های مختلف، خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمای نمایشگاه کتاب خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای به ریاست مخبر اعلام شد با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال کل نیاز به کاغذ آموزش و پرورش و نیمی از نیاز حوزه نشر و مطبوعات از تولید داخل تامین شود و با ادامه روند فعلی در سال آتی، در تأمین کاغذ به خودکفایی خواهیم رسید.

خبرگزاری مهر

جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تأمین و خودکفایی کاغذ پیش از ظهر امروز (یکشنبه) و در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری میزان

طبیعت بهاری بلندترین آبشار ایران آبشار لاتون به شماره ثبت ملی 645 که در لیست میراث طبیعی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران قرار گرفته است، با 105 متر ارتفاع در 15 کیلومتری جنوب شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان و 6 کیلومتری روستای کوته کومه بخش لوندویل آستارا قرار دارد. این آبشار زیبا و چهار فصل کشور از لحاظ ارتفاع، مرتفع‌ترین آبشار ایران است. مسیر آبشار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست خبری صبح امروز یک شنبه 17 اردیبهشت ماه برنامه‌های سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با آغاز جنگ مستقیم روسیه علیه اوکراین، مدودف با پخش مطالب جنجالی در کانال خود در تلگرام، به خط مقدم صحنه سیاسی روسیه بازگشت؛ اما از دروازه‌ای متفاوت.