سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

تعداد قابل توجهی از ناشران تا امروز و تنها یک روز به شروع رسمی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران غرفه‌های خود را تحویل گرفته اند و مشغول طراحی و دکور آنها هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر باقری گفت: زمینه‌های قطعی و وسیع همگرایی در ملت‌های منطقه وجود دارد و آن‌ها دیر یا زود بر اختلافات تصنعی و عوامل واگرایی غلبه پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زمینه‌های قطعی و وسیع همگرایی در ملت‌های منطقه وجود دارد و آن‌ها دیر یا زود بر اختلافات تصنعی و عوامل واگرایی غلبه پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از عزل مدیر یکی از سرای محلات منطقه یک به دلیل نمایش تئاتر نامتعارف و استفاده از حرف‌های رکیک در این تئاتر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویر احترام رئیسی به بانوان مسوول سوری بهانه خوبی است تا به یک مفهوم جدی در حوزه اعتقادی نگاهی بیاندازیم و از زاویه دیگر به این مسئله بنگریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: بنی‌صدر یک روز قبل از اعدام خانم پارسا از حکم او مطلع می‌شود! بنی‌صدر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از اعدام دکتر پارسا جلوگیری کند، اما مجریان اعدام‌ها پاسخ او را نمی‌دهند حتی نامه بنی‌صدر به آیت‌الله قدوسی دادستان وقت نیز از اجرای حکم جلوگیری نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورا و در تذکری نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران با وجود مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انتقاد کرد و گفت: همه ساله در میانه فصل بهار طبیعت، بهار کتاب و کتابخوانی در کشور با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انجام می‌گردد. اما این نمایشگاه و جشن بزرگ فرهنگی برای شهر تهران و شهروندان تهرانی تبدیل به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فشار روحی و روانی در هر رده ای از جدول خیلی زیاد است و هر تیمی که آماده‌تر باشد موفق می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همکاران کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی، روز گذشته دوشنبه 18 اردیبهشت برگزار شد. در این جلسه گفت: همکاران کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی باید در این دوره از نمایشگاه نیز مانند سال گذشته...

وب‌گاه فرارو

افزایش ساعات استفاده کودکان از فضا‌های مجازی این روز‌ها به معضلی برای برخی خانواده‌ها تبدیل شده است، از سوی دیگر والدینی هم هستند که از کودکان برای کسب درآمد در این فضا‌ها بهره می‌برند.