سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

فرهنگ «پهلوانی» و ورزش «زورخانه‌ای» که در ایران ریشه‌ای کهن دارد، نباید به یک «روز» خاص محدود شود چرا که ورزش به ترویچ و گسترش این فرهنگ نیاز مبرم دارد تا از بی‌اخلاقی‌ها و حاشیه‌ها دور شود.

وب‌گاه فرارو

غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تعدد مدیریت و بهره‌برداری چندگانه از مساجد تاریخی اصفهان را عامل اصلی بروز نابسامانی در این بناهای تاریخی و مذهبی دانست.

خبرگزاری تسنیم

اگر قدری نگاه را موسع کنیم و افرادی را که در آثارشان و کنش‌شان با عدالت اجتماعی سروکار داشتند را هم جزو این قافله بدانیم، قطعاً و قطعاً دکتر عماد افروغ یک عدالت‌پژوه است و این نخسین ربطی است که بین ایشان و عدالت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

قاسم زاده پیشنهاد داد: چین در اصفهان کنسولگری ایجاد کند تا ضمن حمایت از گردشگران چینی، رفت وآمد آن‌ها تسهیل شود. شهردار اصفهان با بیان اینکه توسعه هتل‌ها در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد و شرایط اصفهان از این حیث روزبه روز بهتر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اصولگرا نوشت: نصیری که طبق این ادعایش در سال 76 از رهبری جدا شده است، در سال 80 به معاونت سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب می‌شود و در سال 84 با پذیرش یک مسئولیت دیپلماتیک در امارات به این کشور می‌رود.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است امسال به دلیل برگزاری انتخابات برخی مواضعی بگیرند که با وحدت و همدلی سازگار نباشد گفت: ما باید برای وحدت و همدلی قوای سه‌گانه منافع شخصی را فدای منافع ملی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد دانشگاه هاروارد گفت: ایران می‌تواند با نمایش مجموعه‌ای عالی از کتاب‌ها، نقش خود در عصر طلایی اسلام را یادآوری کند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واگذاری خودروهای شاسی بلند، لیه رویی یک خبر بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به مهدی نصیری از اندیشمندان جریان اصولگرا حمله کرد.

خبرگزاری مهر

این‌قصه در هیچ‌جنگی نمونه ندارد و الی یوم القیامه این‌زمینی که این‌ها مسلحش کردند، پاکسازی نمی‌شود. این‌مساله حجم عملیاتی را نشان می‌دهد که دنیا علیه ما انجام داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، برگزاری رویداد‌هایی مانند نمایشگاه ایران اکسپو 2023 می تواند در ایجاد شناخت تجار از شرایط کار و توسعه تجاری و اقتصادی کشور موثر واقع شود.

وب‌گاه عصر ایران

محمود رجبی: مسأله حجاب در جامعه ما را حتی از یک حکم شرعی مسلم و یک قانون قطعی مصوب فراتر برده و به یک مسأله امنیتی و ضد هویت ملی طراحی شده از سوی دشمنان ملت تبدیل کرده است.