سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

در جنگ‌شناختی اتحاد دولت و ملت از یک سو و اتحاد قوا از سوی دیگر تعیین‌کننده نتیجه نهایی جنگ نرم است. غفلت کنیم از این ناحیه آسیب می‌بینیم.

وب‌گاه ورزش سه

به قول یک رهگذر، اگه ای استادیومو از صفحه روزگار محو بشه ها، همه یه نفس راحتی می کشن!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم رونمایی و معرفی کتاب "سلول شماره 14" در دو شهر کلمبیا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عثمان لاویچ، رئیس کتابخانه غازی خسروبیگ بوسنی و هرزگوین و هیئت همراه در نخستین روز سفر به ایران، با مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: به بخش کودک و نوجوان چهار هزار متر افزوده شده است.

خبرگزاری میزان

جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تامین و خودکفایی کاغذ در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: ما از هویت بخش فارسی کتابخانه غازی خسروبیگ بوسنی و هرزگوین استقبال و برای بهبود و ارتقای این بخش اعلام آمادگی می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوال نمایندگان مجلس از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره علت عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی...

وب‌گاه فرارو

قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و 70 دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی نمایشگاه کتاب خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات کشف گنج، یک فسیل 2 هزار ساله و سکه‌های تاریخی اصل در اسلامشهر اعلام شد.

خبرگزاری مهر

سوال ملی نماینده مردم ارومیه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص عدم توجه به توسعه و عمران زیرساخت‌های مناطق گردشگری اعلام وصول شد.