سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

قم - رئیس موسسه امام خمینی (ره) گفت: اجرای قانون حجاب و مقابله با متجاهران به بی‌حجابی و نیز کار اقناعی و فرهنگی، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی دو بال پیاده‌سازی حجاب در جامعه اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک برزیلی سابق استقلال گفت: در ایران همیشه از من خیلی استقبال کرده‌اند. من این کشور و مردمی که در آن زندگی می‌کنند را دوست داشتم.

وب‌گاه عصر ایران

شاید فهرست پیش رو شامل برخی از هنرمندان محبوب شما نباشد، اما نقاش‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، بی‌شک تاثیرات انکارنشدنی را در هنر و فرهنگ ایجاد کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

سخنگو و قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: روسای نمایشگاه های مسقط، دوحه و دهلی نو و وزرای فرهنگ تاجیکستان و ونزوئلا به نمایشگاه تهران می‌آیند.

خبرگزاری تسنیم

دامنه تاثیرپذیری هنر از فناوری جدید به‌ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت‌های پرشماری را فراروی کاربران قرار می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: سکانداران فدراسیون عامل نابه سامانی لیگ هستند و وضعیت فعلی فوتبال کشور، محصول تفکر آن‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال مراسم افتتاح نمایشگاه با حضور مردم برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نخستین جشنواره ملی نذر قلم توسط سازمان نشر آثار و حفظ ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فردا دوشنبه 18 اردیبهشت در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف تبیین مفاهیم مقدسی، چون ایثار، مقاومت، شهادت، جهاد و زنان در بیانات مقام معظم رهبری و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره...

وب‌گاه گسترش

هافبک برزیلی سابق استقلال گفت: در ایران همیشه از من خیلی استقبال کرده‌اند. من این کشور و مردمی که در آن زندگی می‌کنند را دوست داشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از رونمایی کتاب سلول شماره 14 در پارلمان کلمبیا و استقبال مردم از این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی بوگوتا، پایتخت کلمبیا، این کتاب خاطرات روزهای پنجشنبه 14 اردیبهشت و جمعه 15 اردیبهشت در شهرهای بوکارامانگا مرکز استان سانتاندر و شهر کالی با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی رونمایی و معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیش از 500 عنوان کتاب از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و شعب آن در سراسر کشور با موضوعات مختلف علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و هنر و معماری در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد. همزمان با برپایی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دو نشست تخصصی برگزار می‌شود. نشست «نظریه...

خبرگزاری مهر

قم - معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (س) از برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان در حوزه‌های مختلف علوم انسانی اسلامی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آرمان خالقی - کارشناس صنعت

وب‌گاه مشرق نیوز

بیشترین سهم سالن سینما در اختیار موسسه بهمن سبز وابسته به سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است.