سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه مشرق نیوز

"رمینگتون رابینسون" نقاش ساکن کلرادو آمریکا صحنه‌های فضای باز اطرافش را از سال 2017 تا به حال بر روی درب داخلی قوطی های فلزی نقاشی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام خمینی 80 سال قبل در بیانیه‌ای ضمن پیش‌بینی وضع امروز فرمودند: ای روحانیون اسلام! ترک نفع‌های شخصی کرده تا به همه سعادت‌های دو جهان نایل و با زندگانی شرافت‌مندانه دو عالم دست در آغوش شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: برای سال‌تحصیلی آینده در نظر داریم تا با توکل به خداوند، مدارس انرژی اتمی دیگری را در سطح کشور تاسیس کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: اکنون تمرکز دشمنان بر غارتگری منابع انسانی و استعدادها است و با تزریق موارد منفی منفی سعی می‌کنند در این مسیر گام بردارند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی نساجی با تمجید از بازیکنانش ابراز امیدواری کرد خیلی زود تمرینات این تیم به شهر قائمشهر بیاد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی تساوی خانگی تیمش برابر هوادار را نتیجه‌ای عادلانه توصیف کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: بنا‌های تاریخی تحت تملک دولت است و قابل واگذاری به غیر نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی مطهری استاد دانشگاه و فرزند استاد مرتضی مطهری از سیاست‌های نظام در مواجهه با مخالفان انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

من چه کسی هستم؟ همه ما این سوال را از خود می‌پرسیم؛ آیا هویت من توسط دی‌ان‌ای من تعیین می‌شود یا من محصول نحوه بزرگ شدنم هستم؟ آیا می‌توانم آن را تغییر دهم، اگر بله تا چه حد می‌توانم آن را تغییر دهم؟ آیا هویت من واحد است یا می‌توانم چندین هویت داشته باشم؟ از آغاز، فلسفه با این سوالات دست و پنجه نرم کرده‌است، که برای چگونگی انتخاب ما و نحوه تعامل ما با جهان اطراف مهم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هم‌زمان با هفته جهانی هلال احمر و به‌پاس بزرگداشت فعالیت ارزشمند تلاشگران آن عرصه برای خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی‌ها، ویژه‌برنامه‌های «هلال؛ نشان امید» با مشارکت فرهنگسرای مترو و شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آئین بدرقه پیکر زنده‌یاد احمد خلیلی‌فرد، هنرمند فقید عرصه هنر‌های تجسمی، صبح امروز در دانشگاه سوره برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و با توجه به استقبال شهروندان و مسافران مترو از برنامه‌هایی با این مضمون در سال‌های گذشته، طی هم‌اندیشی‌های صورت گرفته با تلاشگران این عرصه، امسال در شکلی وسیع، ایستگاه‌های منتخب مترو میزبان جمعیت هلال احمر و مسافران مترو خواهند بود. نقیب عنوان...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب گفت: کمیته پاسخگویی به فراخور شکل برگزاری نمایشگاه کتاب مرکز تماس و مرکز اطلاع‌رسانی را در نظر گرفته است.