سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای توسعه فرهنگ قرآنی باید بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در تدوین اسناد راهبردی کشور را پیگیری کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دستور کار این هفته (16 تا 20 اردیبهشت) کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که بر این اساس 6 وزیر برای پاسخ به سؤالات برخی نمایندگان مجلس در تعدادی از کمیسیون‌ها حاضر می‌شوند. کمیسیون اصل 90 در جلسه امروز شنبه 16 اردیبهشت این کمیسیون به پرونده اختلاف برخی نهاد‌ها بر سر املاک یکی از دستگاه‌ها با حضور نمایندگان ثبت اسناد استان تهران، سازمان...

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با اشاره به اینکه از سال گذشته مجوز تولید برای دریافت و تمدید کد شناسایی استاندارد ضروری است، افزود: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا برای دریافت کدشناسایی، ابتدا باید از یکی از مراجع ذیصلاح شامل وزارت‌خانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یا اتحادیه‌های صنفی مجوز تولید دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

آئین بدرقه پیکر زنده‌یاد احمد خلیلی‌فرد هنرمند شناخته‌شده و فقید عرصه هنرهای تجسمی، پیش از ظهر امروز در دانشگاه سوره برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم چابهار تصریح کرد: امسال در لایحه بودجه پیشنهادی مطرح کردند که مساجدی که دوبار نماز جماعت برگزار کنند صدمیلیون اعتبار دریافت کنند این یعنی اعلام رسمی اینکه سیاست‌های فرهنگی ما دچار شکست شده است.

خبرگزاری مهر

مدیر تئاتر شهر با انتقاد از وضعیت نابسامان بنای تاریخی تئاتر شهر گفت: شاهدیم کنار این بنای 50 ساله اتفاقات مختلفی می افتد آتش روشن کرده و سازه‌های جدیدتری را به محدوده آن اضافه می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ارس آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و موضوعات گردشگری را دارد، اظهار کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای موارد مذکور موجود بوده و مقدمات آن برای کاهش بروکراسی انجام یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری با اشاره به اینکه از سال گذشته مجوز تولید برای دریافت و تمدید کد شناسایی استاندارد ضروری است، اظهار داشت: واحد‌های تولیدی مصنوعات طلا برای دریافت کد شناسایی، ابتدا باید از یکی از مراجع ذیصلاح شامل وزارت‌خانه‌های کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صمت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یا اتحادیه‌های...

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: واحدهای تولیدی مصنوعات طلا که تاکنون مجوز تولید از مراجع ذیصلاح اخذ نکرده‌اند، کد شناسایی قبلی‌شان ابطال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده چابهار گفت: هر وقت حساسیت مسئولین نسبت به مقوله زباله گردی، مسمویت دختران، اختلاس مسئولین، سواستفاده از قدرت و ربا در نظام بانکداری کمتر از حساسیتی باشد که نسبت به حجاب دارند مطمئن باشید که مسیر را اشتباه پیموده ایم.