سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجره عجیبی در شهر ناپل وجود دارد که فقط در مواقع خاص باز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی گفت: آیا با التماس و خواهش می‌توانیم ثواب امر به معروف و نهی از منکر را ببریم؟ امر به معروف و نهی از منکر بحث مهمی است که حکم شرع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز با طرح این توصیه که "فرزندان خود را تشویق کنید که کار حوزوی کنند و طلبه بشوند که مداد العلما افضل من دما الشهدا" گفت: یک عالم نقش آفرین در عرصه حیات امت اسلامی ارزشش از شهادت کمتر که نیست، بیشتر هم هست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه شیراز توصیه کرد فرزندان خود را تشویق کنید که کار حوزوی کنند و طلبه بشوند که مداد العلما افضل من دما الشهدا" گفت: یک عالم نقش آفرین در عرصه حیات امت اسلامی ارزشش از شهادت کمتر که نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به هیات رییسه برای شفافیت در روشن شدن ابعاد موضوع دریافت خودروهای شاسی بلند خبر داد.

خبرگزاری مهر

شهریار - مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس سند تحول بنیادین باید تحول در آموزش و پرورش مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی دنبال شود.

خبرگزاری تسنیم

عبدالحمید قدیریان می‌گوید: جامعه جهانی به سمت فضایی جدید در حال حرکت است که به آن «فضای آخرالزمانی» می‌گویند، در این فضای جدید، انیمیشن یکی از ابزارهای مهم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین تشییع پیکر زنده یاد احمد خلیلی‌فرد هنرمند نقاش پیشکسوت شنبه (16 اردیبهشت) از مقابل دانشگاه سوره به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنده در یکی از جلسات هیئت دولت هم عنوان کردم که از دیرفهمی یا نافهمی برخی مسئولان در عجب هستم. چرا باید زمانی که با مشکلی مواجه می‌شویم به دنبال حل مشکل یا آسیب‌شناسی باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم سینمایی «زندگی پنهان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تنوع اقلیمی، سابقه تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و جایگاه علمی در کشور منحصر به فرد بوده و قلب تپنده این نگین درخشان نیز شیراز است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: آثار نام گذاری سومین حرم اهل بیت (ع) باید در سطح شهر شیراز و استان فارس و خصوصا بین جوانان دیده شود و عطر حضرت احمد ابن موسی (ع) بین مردم شیراز موج بزند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی «بازتابی از اسپانیا» با حضور جمعی از سفرا و هنرمندان در گالری‌های بهار و استاد نامی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات در دستور کار این کمیسیون، تدوین قانون عفاف و حجاب و قانون فضای مجازی را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از ویتامین‌هایی برای درمان کم‌اشتهایی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «بازتابی از اسپانیا» شامگاه روز گذشته در گالری‌های بهار و استاد نامی خانه هنرمندان ایران برگزار شد،