دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی، رؤسای قوا بر لزوم تصویب هرچه سریعتر این قانون تاکید داشتند؛ لذا امیدواریم جدیت خود را در تسریع و اتقان روند تصویب و اجرای قانون جدید عفاف و حجاب به خوبی نشان دهند و ثمرات آن را به زودی در جامعه مشاهده کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اشاره به تبلیغ تور مصر به قیمت حدودی چهار هزار دلار (حدود 200 میلیون تومان به نرخ روز ارز) در بازار ایران، تبلیغات سفر به مصر از ایران را «کاذب» اعلام کرد و اجرای این تورها را پیش از تعیین سازوکار و توافق رسمی بین دولت ایران و مصر، غیرممکن و تعهدناپذیر خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رییس کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی، رؤسای قوا بر لزوم تصویب هرچه سریعتر این قانون تاکید داشتند؛ لذا امیدواریم جدیت خود را در تسریع و اتقان روند تصویب و اجرای قانون جدید عفاف و حجاب به خوبی نشان دهند و ثمرات آن را به زودی در جامعه مشاهده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر رادیو نمایش گفت: 83سال از تاسیس رادیو در ایران می‌گذرد. در این رهگذرشاهد ظهور نمایش‌های رادیو به عنوان یک قالب جذاب برای مخاطبان بوده ایم.

وب‌گاه ورزش سه

پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: منوچهر علیپور بازیگر پیشکسوت می‌گوید تئاتر تصفیه‌کننده وجود آدم‌هاست و دنیای کاملا متفاوتی نسبت به سینما دارد. او از این‌که این روزها جوانان بااستعداد و تحصیل کرده زیادی در تئاتر ایران حضور دارند، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با توجه به انتظارات از مجلس در خصوص تصویب قانون عفاف و حجاب گفت: سران قوا بر ضرورت تدوین و تصویب قانون عفاف و حجاب توافق دارند و امیدوارم بعد از تعطیلات عید فطر، این لایحه هرچه سریعتر آماده، و در اختیار مجلس قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از 500 تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رفیعی با توجه به نامشخص بودن سازوکار صدور ویزا و سفر گردشگران ایرانی به مصر، از آژانس‌های مسافرتی درخواست کرد تعهدی در این‌باره ایجاد نکرده و به فروش تور مصر مبادرت نکنند و صبور باشند تا بین دو کشور توافق رسمی صورت گیرد و مرجع قانونی به‌ویژه برای صدور ویزا مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: بیژن جزنی در اوایل دهه 1350 می‌نویسد:«با این پیشینه، [امام] خمینی از محبوبیت بی‌سابقه‌ای در میان توده‌ها به ویژه صاحبکاران خورده بورژوا، برخوردار است و با امکاناتی که برای فعالیت نسبتاً آزاد سیاسی در اختیار دارد، از شانس بی‌سابقه‌ای برای موفقیت برخوردار است.»

خبرگزاری مهر

نقشه راه و برنامه های اجرایی شهرهای جدید کشور با هدف تحقق شعار سال 1402 «مهار تورم، رشد تولید» به تمامی شهرهای تابعه در سراسر کشور ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: چهار سال بعد از مشارکت سرتیپ محمدولی قرنی در کسوت فرمانده پادگان رشت در کودتای انگلیسی - آمریکایی 28 مرداد 1332، نقشه کودتای دیگری از او لو رفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح خانه کابل در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری فارس