دوشنبه 16 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

در سال 1979، دیدار پاپ ژان پل دوم رهبر لهستانی‌تبار کاتولیک‌های جهان از زادگاهش و تظاهرات گسترده و آرام مردم لهستان در حمایت از این رهبر مذهبی، اولین ضربه اساسی را به مشروعیت حکومت کمونیستی لهستان وارد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون میراث فرهنگی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: حفاظت و حراست دقیق از محوطه 700 ساله باستانی ربع رشیدی تبریز مهمترین و اصلی ترین ماموریت این مجموعه است.

وب‌گاه فرارو

یک تست شخصیت شناسی جالب و شوکه کننده با تصاویری از کوه‌ها برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

خبرگزاری مهر

اصفهان - دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: نشست شیخ بهایی از حکمت و عرفان تا ریاضیات و هندسه در خانه حکمت و با محوریت هفته اصفهان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رویداد سالانه «هفته برگمن» که برای یادبود «اینگمار برگمن» کارگردان بزرگ سینمای جهان برگزار می‌شود، امسال میزبان اصغر فرهادی به عنوان میهمان افتخاری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 20 هزار گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان دیدن کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هشتاد و سه سالگی رادیو، معاون صدا و مدیران شبکه‌های رادیویی در پیامی این روز را تبریک گفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت کار گفت: امروز کارگران سرمایه‌های عظیم نیروی انسانی کشور هستند که باید این نگاه را در جامعه تبیین کنیم که کار و کارگر همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند باید ارزشمند باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا اقدامات پلیس برای مقابله و برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

جمهوری اسلامی ایران با ارائه آثار ادبی جدید در سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو حضور پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

بهارستان - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهارستان از دستگیری چهار نفر به دلیل جستجوی گنج در تپه های نسیم شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«سینی و صنوبر» عنوان داستانی برای مخاطب کودک و نوجوان است که به قلم مهدی پوررضائیان وارد بازار کتاب شده است. قهرمان داستان «سینی و صنوبر» حیوانی است که دوستی ندارد و از دوستی دیگران نیز رنج می‌برد لذا تلاش می‌کند تا دوستی‌ها را به جدایی مبدل کند.

خبرگزاری مهر

کتاب داستان «سینی و صنوبر» نوشته مهدی پوررضائیان برای کودکان و نوجوانان منتشر و وارد بازار نشر شد.