یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روز قدس نشانه مواضع جهانی علیه رژیم صهیونیستی است، حرکت علیه اشغالگری و ظلم فراگیر شده است و در حال نتیجه دادن است.

وب‌گاه عصر ایران

«عدالت بیرونی محصول عدالت درونی است یعنی کسی که در درون و زندگی خود تعادل نداشته باشد عدالت خواه نیست، کسی که بین حرف و عملش، نظر و رفتارش شکاف است عدالت خواه نیست»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امروز در سن 66 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده کل انتظامی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که درصد خطای دوربین‌هایی که قرار است در طرح عفاف و حجاب استفاده شود تا چه اندازه است؟ گفت: مطمئن باشید که هیچ خطایی نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

شهر ری - ایرنا - دبیرخانه های تخصصی خوشنویسی، هنرهای نمایشی و نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی با حضور در نمایشگاه قرآن در غرفه عهدواره چله مهدویت به اجرای برنامه پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

وی سحرگاه امروز؛ 25 فروردین 1402 مصادف با بیست و سوم رمضان 1444 بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاج السلطنه یکی از عزیزترین دختران ناصرالدین شاه بوده است که برخلاف تمام زنان آن دوران چه در اندرونی و چه در خارج آن، گونه ای زندگی کرد که به عنوان روشنفکر و منتقد و نترس در تاریخ زنان ایران معروف شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر فوت عماد افروغ در ادامه باما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

عماد افروغ سحرگاه امروز جمعه بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان درگذشت. گفتنی است، عماد افروغ نویسنده، جامعه شناس، استاد دانشگاه و سیاست مدار ایرانی است. وی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.

خبرگزاری تسنیم

عماد افروغ از فعالان سیاسی و تحلیل‌گران شاخص کشور سحرگاه امروز جمعه بعد از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

خبرگزاری مهر

عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نهمین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به اولین نمایش عمومی فیلم مستند «زن به روایت مرد» ساخته سعید نوری اختصاص دارد.