یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

عماد افروغ درگذشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه اگر دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند نوبت به پلیس نباید برسد، گفت: ما تا جایی که بتوانیم باید برخورد های نرم افزاری با مرتکبین ناهنجاری ها داشته باشیم و همانطور که دشمن با برنامه وارد شده ما هم باید با برنامه وارد شویم.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روز قدس نماد وحدت جهان اسلام است و این روز باید زنده نگه داشته شود و سال به سال دامنه آن گسترده‌تر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته انتقادات زیادی از سوی برخی نمایندگان مجلس علیه محمدباقر قالیباف مطرح شد. از یک سو او را مسئول اعلام وصول نشدن استیضاح‌ها می‌دانند و از سوی دیگر از تریبون صحن علنی مجلس، قالیباف را مستبد می‌خوانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه‌شعر «شائبه باران» سروده ماندانا کُنت به‌تازگی توسط انتشارات سیب سرخ چاپ و روانه بازار نشر شده است. به گفته کُنت این مجموعه شعر از بین 400 در دفاتر متعدد انتخاب شده است و مجموعه «شائبه باران» شامل 40 شعر است که از میان اشعاری که از سال 1383 تا 1401 سروده است انتخاب شدند. وی با بیان اینکه شعر‌ها معاصر است می‌گوید در مورد سبک، همچون فروغ فرخزاد...

خبرگزاری مهر

آغاز ثبت نام خبرنگاران برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و برگزاری دومین نمایشگاه خیابانی کتاب و قرآن کابل از جمله اخبار مهم این هفته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

خبرگزاری مهر

مجموعه‌شعر «شائبه باران» سروده ماندانا کُنت توسط انتشارات سیب سرخ منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استان گلستان به دلیل شرایط جغرافیایی خاص دارای جاذبه های طبیعی و گردشگردی و تاریخی متنوعی است که برخی از آنها ساخته دست بشر است و قدمت و پیشینه عجیب آن گردشگران بسیاری را به این منطقه روانه می‌کند، هرچند تاکنون پژوهش و مطالعه‌ای دقیق در رابطه با قدمت این قبرستان صورت نگرفته اما برخی معتقدند قدمت قبرستان خالد نبی به دوران پارینه سنگی و حدود 1400 سال پیش برمی‌گردد و برخی دیگر نیز به دوران...

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جمیل مزهر» معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت که این مناسبت تجسم وحدت ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است. به نوشته وبگاه العهد، او سپس با قدردانی از ایران گفت: «از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران برای تلاش‌های وسیع و حمایت‌های بی دریغشان از موضوع فلسطین عمیقا تشکر...

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید شاگردانش برای نام این شهر تلاش می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از همان روزهایی که محمد باقر قالیباف بر مسند ریاست مجلس نشست تا به امروز با چالش های زیادی رو به رو بوده است، چالش هایی که یک سر بسیاری از آنها به حلقه پایداری ختم می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تا به حال از زمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌یک از 15 کشور همسایه خود ابتدا به ساکن، تعرضی نداشته است و آغازکننده هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.