یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد، تیمش فردا در مصاف با ذوب‌آهن بعد از 20 هفته موفق به کسب سه امتیاز شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سیدامیر جاوید ضمن ارائه توضیحاتی درباره اجرای دیوارنگاره «و فتح قریب» در مورد آغاز فعالیت‌های بین‌المللی حوزه هنری و ارتباط با هنرمندان بین‌المللی توضیحاتی بیان کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشاء کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: همیشه مشکلاتی وجود دارد، ولی این مسائل و مشکلات را داخل خانواده حل می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا الان هر برنامه‌ای که داشتیم از سوی فدراسیون انجام شده و همه چیز به درستی پیش می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در آستانه روز جهانی قدس، نهادها، ارگانها، مراجع تقلید، احزاب و گروه ها و شخصیت های برجسته کشور، عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی دوهزار شهید دیار سربداران (غرب خراسان رضوی) پیش از ظهرامروز (پنجشنبه) با محمدمخبر دیدار کردند. معاون اول رییس جمهور در این دیدار با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، تأسی به فرهنگ علوی را از عوامل مهم موفقیت در کار‌ها برشمرد و گفت: فرهنگ علوی تمامی شئونات دنیوی و اخروی انسان را پوشش می‌دهد و در نتیجه توجه یا...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نمایشگاه‌هایی همچون «مبشران»، «10 نقش یادگار، 10 نقاش ماندگار»، «نقش قدس»، «ماه بندگی»، «همدردی» و «در خودِ خویشتن» هفته پایانی فروردین در گالری‌ها و نگارخانه‌های پایتخت برپاست.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آمادگی مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای جابه‌جایی رایگان شهروندان برای حضور در نماز جمعه و راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: شهادت بزرگترین سلاح مقاومت در برابر دشمنان است و همانگونه که امروز در سرزمین‌های اشغالی نیز شاهد آن هستیم، پیشرفته‌ترین ادوات نظامی و مجهزترین ارتش‌های دنیا نیز در برابر فرهنگ ایثار و شهادت تاب ایستادگی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی دوهزار شهید دیار سربداران (غرب خراسان رضوی) پیش از ظهر امروز با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور تأسی به فرهنگ علوی را از عوامل مهم موفقیت در کارها برشمرد و گفت: پیشرفته‌ترین ادوات نظامی و مجهزترین ارتش‌های دنیا نیز در برابر فرهنگ ایثار و شهادت تاب ایستادگی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکران تمام فیلم‌های سینمایی در سینماهای زنجیره سینماداری مهر در روز 26 فروردین شامل تخفیف 50 درصدی خواهد بود و این موضوع به آثار موسسه بهمن سبز محدود نمی‌شود.