یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آثار موسیقایی متعددی در سال‌های اخیر در مدح و ثنای حضرت علی (ع) و به مناسبت سالروز شهادت این حضرت توسط خوانندگان و هنرمندان صاحب‌نام ساخته شدند که بعضی از آنها خاطره‌انگیز هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زیباترین کلیساهای غرب ایران می‌توان به کلیسا مریم مقدس در شهر اولین‌ها اشاره کرد، با ما همراه باشید و درباره کلیسای مریم مقدس تبریز + ساعت بازدید بدانید.

وب‌گاه عصر ایران

بربریان در خصوص برخی ادعا در زمینه اثرات فرونشست زمین و کاهش آب دریاچه ارومیه بر روی رخدادهای لرزه‌ای‌گفت: فرونشست در تهران به دلیل افت آب‌های زیر زمینی به دلیل پمپاژ بی‌برنامه آب‌های زیر زمینی است که به صورت تدریجی منجر به رخدادهای لرزه‌ای می‌شود و این روند و همچنین کاهش سطح آب دریاچه ارومیه نمی‌تواند تنش‌های لرزه‌زا را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: مهدی متوسلی، نویسنده و سرپرست گروه فرهنگی و هنری فدک با بیان این‌که خط‌کشی و مرزبندی بین مخاطبان تئاترهای دینی و دیگر آثار نمایشی وجود ندارد، گفت استقبال مخاطبان است که باعث ماندگاری تولیدات نمایشی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به ماندگارترین آهنگ‌های اجرا شده در وصفِ حضرت علی علیه‌السلام، ما را به نام‌هایی آشنا مانند؛ محسن چاوشی، محمد اصفهانی، علیرضا عصار و صدیق تعریف می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای پخش در تعطیلات آخر هفته و همزمان با سوگ امام اول شیعیان و روز قدس اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی تیم ملی هندبال گفت: به طور حتم حضور همزمان وویوویچ در تیم ملی هندبال و تیم سپاهان شائبه ای به وجود نمی آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فرحه»، «سیگنال»، «تک تیراندازها»، «گروه وینگز بر فراز اورست»، «شکار اشباح»، «در برابر یخ»، «بلوگا»، «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند»، «دنیای مخفی آریتی»، «سفر خرگوش‌های بازیگوش»، «سی و سه روز»، «بیست میلیون مایل به زمین»، «شب»، «سجده بر آب»، «درسواوزلا»، «از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امانوئل مکرون با سبیل هیتلری، دیوارنگاره جدید «لکتو» در فرانسه جنجال برانگیز شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امانوئل مکرون با سبیل هیتلری، دیوارنگاره جدید «لکتو» در فرانسه جنجال برانگیز شد

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: 4 بنای تاریخی روستای کسما در شهرستان صومعه سرا در فهرست آثار ملی ثبت می شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه‌های تلویزیونی در کنارِ نمایش فیلم‌هایی با حال و هوای روز قدس، چند فیلم قدیمی آثار جدیدی همچون «تک‌تیراندازها»، «شکار اشباح»، «برج» و «دستان فرشته» را درنظر گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تازه‌ترین قیاس‌ها یک هنرمند فرانسوی در واکنش به قانون جدید بازنشستگی که شامگاه دوشنبه 20 مارس (29 اسفند) توسط دولت فرانسه به تصویب رسید، مکرون را با هیتلر مقایسه کرده است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف و پیگیری نهادهای مجری باعث می‌شود شعار سال محقق شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز شهادت امام علی (ع) با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مسائل اخیر رژیم صهیونیستی را نشانه آغاز شمارش معکوس فروپاشی آن عنوان کرد و گفت: نجات فلسطین به معنای نجات حقوق بشر است.