یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجیدرضا حریری با اشاره به نقش پر رنگ چینی‌ها طی یک دهه اخیر در اقتصاد جهانی گفت: رابطه اقتصادی ایران با این کشور انتخاب نبوده و یک الزام است. وی چین را بزرگترین مصرف‌کننده و نیز بزرگترین فروشنده در دنیا قلمداد کرد و گفت: ایران مهم‌ترین کالای خود یعنی مواد اولیه و انرژی را به دنیا عرضه کرده و ماشین‌آلات، کالای واسطه‌ای و تکنولوژی را می‌خرد. ازاین‌رو...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با اشاره به منفعت دوطرفه ایران و چین از روابط استراتژیکِ اقتصادی تأکید کرد ایران اجازه دخالت یک‌طرفه در امور خود را به هیچ کشوری نخواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دوره‌های مذاکرات برجامی کارویژه خود را از دست داده‌اند. تهران متحدان تازه‌ای در حوزه آسیا و آمریکای جنوبی یافته است، در سازمان‌های همکاری‌های منطقه‌ای به عضویت کامل درآمده و برای تجارت منطقه‌ای خود محل‌هایی یافته است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنارِ نمایش فیلم‌هایی با حال و هوای روز قدس، چند فیلم قدیمی آثار جدیدی همچون «تک‌تیراندازها»، «شکار اشباح»، «برج» و «دستان فرشته» را درنظر گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی تغییرات در دولت سیزدهم حکایت از آن دارد که فرآیند تغییر در دولت سیزدهم، دارای فلسفه خاصی است. زمانی که حجت الله عبدالملکی، سکاندار وزارت کار بود، با وعده های دهن پر کنی چون ایجاد یک میلیون شغل و اقداماتی مانند افزایش حقوق 57 درصدی بازنشستگان، هزینه‌های زیادی را بر دوش دولت تحمیل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای استعفای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی متفاوت تر از رفتن عبدالملکی بود. در روزهایی که قاسمی مدیریت وزارت راه را در دست داشت، دولت با پیامدهای وعده ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال دست و پنجه نرم می کرد. وعده ای که از همان زمان کارشناسان از عملی نشدن آن سخن می گفتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از ویژگی جهان سومی‌ها با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای رفع کسالت در خانه با راهکارهایی ساده و کم هزینه می‌توانید سرگرم شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با برخی کارهای ساده و کم‌هزینه می‌توانید به راحتی سرگرم شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای رفع کسالت در خانه با راهکارهایی ساده و کم هزینه آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: برای رفع کسالت در خانه با راهکارهایی ساده و کم هزینه می‌توانید سرگرم شوید و به اطلاعات و توانایی‌های خود هم اضافه کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت شهید اهل‌قلم، سیدمرتضی آوینی و پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، دانشکده هنر دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با کوشش معاونت پژوهشی دانشگاه سوره در 20 و 21 فروردین 1402 از ساعت 10 تا 13 برگزار کرد. این جلسات در راستای گرامی‌داشت یاد شهید اهل‌قلم، سیدمرتضی آوینی و پاسداشت هفته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کابینه رئیسی در مدت زمانی که از عمر آن می گذرد با تغییراتی همراه شده است. تغییراتی که هم با برکناری برخی وزرا همراه شده هم بعضی از معاونان دولت تغییر کرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با اشاره به آمار اقامت در نوروز 1402، نسبت به افزایش شکاف و فاصله طبقاتی در سفرها هشدار داد.