یک‌شنبه 15 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: 105 فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در اراضی ملی، خانه‌های تاریخی و مجموعه‌های زیرنظر شهرداری اردبیل مطالعه شده و برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده است.

وب‌گاه عصر ایران

حسن روح‌الامین هنرمند نقاش و چهره هنر انقلاب اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از تابلوی نقاشی «شمع بیت‌المال» رونمایی کرد و نوشت: «تابلوی نقاشی شمع بیت‌المال به مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین، امام‌المتقین، میزان‌الاعمال، حضرت حیدر ابوتراب، همسر حضرت خیر النساء فاطمه زهرا سلام الله علیها، تقدیم نگاه شما؛ التماس دعا.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سینماهای حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت مرتضی آوینی در روز شنبه 26 فروردین ماه نیم بها است.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری خلق چین در تهران در آیین استقبال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران از گردشگران چینی، به هموطنان خود برای بهره‌مندی بیشتر از سفرشان توصیه‌هایی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا از اتحادیه اروپا خواستار این شدند تا سپاه پاسداران ایران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کند.

خبرگزاری مهر

جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با محوریت مهمترین شاخص‌های وزارت فرهنگ در حوزه فرهنگ عمومی در سال 1402 برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی، برنامه‌های این مرکز در «هفته هنر انقلاب اسلامی» را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در مطالعه زبان می‌توان بسیاری از ویژگی‌های اساسی این ساختار شناختی، سازماندهی آن و نیز استعدادهای ژنتیکی که پایه و اساس رشد آن را فراهم می‌کند، کشف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مجتبی بهزادیان سرپرست پخش و اکران موسسه بهمن سبز اظهار داشت: اکران تمام فیلم‌های سینمایی در سینماهای زنجیره سینماداری مهر در روز 26 فروردین شامل تخفیف 50 درصدی خواهد بود و این موضوع به آثار موسسه بهمن سبز محدود نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینماهای حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت مرتضی آوینی در روز شنبه 26 فروردین ماه نیم بها است.

وب‌گاه عصر ایران

این کشتی که قرار است تا دو روز دیگر بندر را ترک کند، با 700 هزار لیتر سوخت به قیمت تمام شده با احتساب کلیه مالیات‌ها به وسیله کشتی تانکر سوختی که از شهرستان علی‌آغا در ازمیر آورده شد از دریا سوختگیری کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متفکر سرشناس آمریکایی گفت: عدم آشنایی با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ناشران ایرانی برای من خسران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، توصیه‌هایی به مدیران، معلمان، مربیان و والدین و دانش‌آموزان کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون فرهنگی - اجتماعی شهرداری کرمان گفت: در برگزار نشدن بازارچه نوروزی صنایع دستی در قلعه محمود دخالتی نداشتیم و در لحظات آخر متوجه نشدیم چرا برپایی این بازارچه لغو شد هر چند بنا نداشتیم آنجا بازارچه داشته باشیم.