پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین قسمت برنامه ترکیبی «جان‌وطن»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی علی فراهانی‌صدر و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی روز گذشته 22 بهمن ماه میزبان طاهره لباف، از دانشجویان مبارز رژیم پهلوی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اواخر دی ماه بود که گروه فیلمبرداری نرگس آبیار برای ساخت فیلم «سووشون» وارد خانه نصیرالمُلک شیراز که از خانه‌های بسیار ارزشمند و یگانه دوره قاجاریه به شمار می‌آید، شدند که این موضوع حاشیه‌های فراوانی به دنبال داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دفرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، کتاب نمایشنامه ««آتمن»» با ویراستاری پریسا سعیدزاده، در 43 صفحه قطع پالتویی به قیمت 300 هزار ریال و شمارگان 200 نسخه در دی‌ماه در نشر عنوان به بازار کتاب راه یافت. نمایشنامه «آتمن» که اقتباسی از داستان جروم دیوید سالینجر است با چهار شخصیت در چهار صحنه نوشته شده و پیش از این نیز با استقبال علاقه‌مندان ادبیات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات سیاسی کشور بروئنی دارالسلام و سفرای خارجی مقیم این کشور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی تئاتر شهر درباره جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالارهای مختلف این مجموعه طی سال 1402، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،، 22 طراح و نقاش مطرح و نام‌آشنای کشور طراحی دیوارنگاره‌های سروقامتان تهران را بر عهده دارند. بر اساس اعلام دبیرخانه سروقامتان، احمد آقا قلی‌زاده، ساره ارباب‌معروف، مرتضی اسدی، محمد خزایی، احمد خلیلی فرد، محمدرضا دوست‌محمدی، حسن روح‌الامین، محمد روح‌الامین، پوریا سرابی، سید حمید شریفی، محمدصابر شیخ‌رضایی، علی شیرینی، غلامعلی طاهری، سید مهدی فدوی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد24 نوشت: چیزی که روشن است، این است که اصرار و وعده نانوشته مسئولان و نمایندگان و دولتمردان بر ارائه مداوم همین طرح‌هاست و البته میل شدید مجلس یازدهم به رازآلودگی. به رسانه‌ای‌کردن موضوعاتی که هنوز متن اولیه و ابتدایی آنها هم نوشته نشده است و اعلام آنها جز ایجاد نارضایتی و افزایش یأس اجتماعی نتیجه‌ای ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: به دنبال تصویب 20 درصد افزایش عوارض خروج از کشور در سال آینده در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402، معاون گردشکری دلایل این افزایش را توضیح داد.