پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ هفته گذشته نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) با تلفیقی از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای پس از چهار روز فعالیت به کار خود پایان داد. نمایشگاه فناوری‌محتوای فضای مجازی امسال، که همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شده بود علیرغم ضعف در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی با استقبال مناسبی از سوی فعالان کسب و کارها و آحاد مردم برگزار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تقی اِرانی؛ یک زندگی کوتاه» نوشته یونس جلالی به‌تازگی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب، زندگینامه تقی ارانی است که البته ترجمه‌ای از یک‌کتاب انگلیسی است و این‌ترجمه براساس نسخه‌ای انجام شده که سال 2019 انتشارات Springer Nature به‌قلم یونس جلالی چاپ کرده است. تقی ارانی شخصیت اصلی این‌کتاب، متولد 1218 و درگذشته به سال...

خبرگزاری مهر

کتاب «تقی اِرانی؛ یک زندگی کوتاه» نوشته یونس جلالی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره افزایش 20 درصد افزایش عوارض خروج از کشور در سال آینده توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

نشر کرگدن کتاب «دانشگاه‌های اروپایی: از عصر روشنگری تا جنگ جهانی اول» نوشته رابرت د. اندرسون را با ترجمه محمدرضا خواجه‌پور منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

انجام کار‌هایی که برایتان خوشایند و لذت‌بخش است می‌تواند روشی طبیعی برای کاهش استرس و یافتن شادی باشد و در عین حال، این فعالیت‌ها می‌توانند جزء کار‌های روزمره و عادی زندگی ما باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران دومین کشور پرجمعیت و پهناور در خاورمیانه است که سرتاسر آن پر از شگفتی است. اگر روحیه ای ماجراجو و علاقه‌مند به گردشگری دارید ایران یکی از آن مقاصد است، که برایتان بسیار حیرت انگیز خواهد بود. از شمال تا جنوب، از شرق تا غرب جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که حتما باید یک بار از آن ها بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی ها، بنده با جرأت و صراحتاً عرض میکنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه تنها تا 20 روز آینده بلکه تا سال 1405 هم انجام نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

مسئولان سیاسی و اجرایی دولت با حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی وعده های مختلفی از جمله موضوع بنزین سفر و راه‌اندازی 4 خط آبی به عراق، عمان و قطر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمانی که استرس، احساسات بدی را در شما ایجاد می‌کند، حتی توصیه می‌شود که به مدت 10 تا 15 دقیقه وقت خود را به فعالیت‌هایی اختصاص دهید که باعث شود احساس خوبی داشته باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احیای برجام، «نقطه سر خط.» این جمله را می‌توان از سخنان اخیر اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی برداشت کرد. او درباره توافق بر سر متن برجام و این‌که آیا متن توافقی همان متن سال 2015 است گفت: متن همان است، گفت‌وگو‌ها هم در این مورد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال میراث فرهنگی در استان فارس، گفته: از سال 90 هر یکی دوسال یکبار، برخی خانه‌ها و بافت تاریخی را تخریب می‌کنند و یکی دوسال بعد به تخریب قسمتی دیگر می‌پردازند. اما می‌دانند که اگر به یکباره بافت تاریخی را تخریب کنند، مردم اعتراض خواهند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی اخ الصنایع گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز تماشایی بود و وجود غرفه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی رضایتمندی آن‌ها از جشن ملی انقلاب را دو چندان کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 10 تهران گفت: پاکیزه‌سازی مسیر راهپیمایی 22 بهمن بلافاصله پس از اتمام مراسم آغاز و با به‌کارگیری تجهیزات لازم و 510 نفر نیروی خدمات شهری، فضای سبز، بازیافت، ساماندهی، زیباسازی و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.