پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رئیسی بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای شهر تهران تعرفه استفاده از مراکز ورزشی شهرداری تهران را برای سال 1402 افزایش دادند.

وب‌گاه الف

هنرمندان حاضر در رویداد هنری سروقامتان تهران معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

جواد وند نوروز رئیس بنیاد استاد شهریار، با صدور پیامی درگذشت میرحسین کریمی مراغه‌ای را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

اسامی هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی که در رویداد هنری «سروقامتان تهران» حضور خواهند داشت، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: برای میزبانی از زائران در ایام تعطیلات نوروز سال آینده حدود 550 هزار نفر شب ظرفیت اقامتی دائمی و موقت در این استان آماده‌سازی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر روز یکشنبه بیست و سوم بهمن پیرامون نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالار‌های مختلف این مجموعه طی سال 1402 اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. در متن این اطلاعیه آمده است: «مجموعه تئاتر شهر با نگاه به مولفه‌های ملی، میهنی، اجتماعی، مذهبی و همچنین نمایشنامه‌های خارجی یا طرح‌های اجرایی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان گفت: هزینه‌های بالای مشارکت برای کشورهای خارجی در نمایشگاه گردشگری بسیار بالا بود و این امر مانع حضورپررنگ‌تر آنان شد؛ در حالی که ما به شدت نیازمند تغییر نگاه دنیا نسبت به شرایط کشورمان هستیم.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه رسانه کتاب «پنج و هفت» پویش «سلام ایران من» و پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» را به مناسبت ایام دهه مبارکه فجر برگزار می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

هرچند اگر به تصویر نگاه کنید، شاید بگویید هیچ زنی آن اطراف نیست، اما خوب همین مسئله حل آزمون بینایی همسر پیرمرد را چالش برانگیز کرده است. بیایید تصویر را یک بار دیگر از نظر بگذرانیم؛ یک مزرعه سرسبز، یک خانه که پشت سر مرد قرار دارد، یک بوته سبز کنار دست پیرمرد و یک نرده چوبی سمت چپ پیرمرد قرار دارد. خود پیرمرد نیز دستش را سایه بان چشم هایش کرده تا همسرش را پیدا کند. اما همسرش کجا است؟...

وب‌گاه فرارو

آگوست سال میلادی گذشته (مردادماه) که حدودا می‌شود 6 ماه پیش، اتوبوس خانواده شیکت به بندرعباس رسید تا از گمرک ترخیص شود. بعد از ناهار اتوبوس خود را که حالا خانه آن‌ها هم هست، تحویل می‌گیرند و برای شروع بنزین می‌زنند؛ 200 لیتر بنزین فقط با 5 دلار. آن‌ها در صفحه اینستاگرام خود از لحظه بنزین زدن فیلم گرفته‌اند و می‌گویند: «قسمت مورد علاقه ما از سفر! بنزین اینجا خیلی ارزان است.»

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه تئاتر شهر پیرامون جزییات نحوه دریافت آثار نمایشی متقاضی اجرا در تالار‌های مختلف این مجموعه طی سال 1402، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.