سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر ارتباطات گفت: گردشگری بیش از حوزه نفت ظرفیت درآمدزایی دارد، در معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور ضعیف هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه جدیدی برای احیای سوپرلیگ اروپا که چندی پیش در نطفه خفه شد، اعلام شده است.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از مردم فکر می‌کنند، ورمیر را می‌شناسند. هنر او هیچگاه به اندازه امروز محبوب و در دسترس نبوده است و تصویر نقاشی‌های تحسین‌شده او همچون «دختری با گوشواره مروارید» بار‌ها بازتولید و فتوشاپ شده است.

خبرگزاری مهر

رییس دانشگاه تهران گفت: باور داریم دانشکده بیوتکنولوژی می‌تواند محل مناسبی برای نگهداشت نخبگان و بروز ابتکارات و نوآوری‌های آنها در کشور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 12 روز از افتتاح نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موسسه فرهنگی هنری صبا می گذرد و بازدید از این نمایشگاه می تواند پیشنهادی برای علاقمندان به هنرهای تجسمی در روزهای پایانی هفته باشد. در کنار این رویداد فرهنگی هنری، نمایشگاه «آینه در آینه 2» نیز دو روز است که در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده است و در این رویداد شاهد عکس‌هایی از قربان خلیلی از تهران سال 57...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های زیادی دارد اما بسیاری از این ظرفیت‌ها مغفول مانده و اجرایی نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سومین ساخته بلند علیرضا صمدی بعد از «بی نامی» و «صحنه‌زنی» یک ملودرام خانوادگی است که بنا به سنت فراگیر این سالها کوشیده است با به میان آوردن معضلات و مشکلات جامعه امروزه، برچسب دلپذیر و پر طرفدار سینمای اجتماعی را هم به اثر خود پیوند بزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور برای ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها دستور داد.

خبرگزاری مهر

ضرغامی از دستور رئیس جمهور مبنی بر ایجاد بازارچه صنایع دستی در ورودی شهرها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکصد و یازدهمین نشست علمی - تخصصی با مدیریت علمی دکتر علیرضا محمودی، "حسابرس کل مالیاتی دیوان محاسبات کشور" و سخنرانی دکتر حبیب جباری، "معاون امور برنامهریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور"، محمدرضا رشیدیان، " رئیس گروه نظام‌های بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور" و دکتر فرهاد میربلوک...

وب‌گاه ورزش سه

ما بعد از بلاژویچ، دیگر مثل او را نداشتیم. کسی مثل او به ایران نیامده و یا از بین ایرانی‌ها سر درنیاورده است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانشجویان در نشستی دغدغه ها و دیدگاههای خود درباره طرح مولدسازی اموال دولت را مطرح کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرج کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: به جهت صادرات قلمداد شدن گردشگری ورودی تمام خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.