پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین تریلر از فیلم «نقاش» در حالی منتشر شد که «اوون ویلسون» در نقش شخصیتی مشابه «باب راس» چهره معروف برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» مقابل دوربین می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

"کت چرمی"، "سرهنگ ثریا" و "یادگار جنوب" 3 فیلم جشنواره امسال فیلم فجر هستند که صحبت‌ها و نظرات زیادی درباره شان مطرح شد.

خبرگزاری مهر

میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند

خبرگزاری تسنیم

چند هفته‌ای است که بحث میزبانی از نمایشگاه کتاب 1402 بین دو گزینه مصلای تهران و مجموعه شهر آفتاب داغ شده است، اما کدام یک از این دو گزینه ظرفیت‌های و زیرساخت‌های لازم برای میزبانی از نمایشگاه را دارد؟

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره فوتبال برزیل از جمله کسانی است که مخالفتی با حضور مربی خارجی روی نیمکت سلسائو ندارد و کارلو آنچلوتی را برای این مهم، بهترین می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

شش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مؤمنان تغییر داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پانصد و بیست و هشتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 17 به نمایش فیلم «زندگی دیگران» به کارگردانی فلورین هنکل فون دونرسمارک اختصاص دارد. پس از نمایش فیلم نیز، نشست نقد و بررسی با حضور مهسا اسدالله‌نژاد دکترای جامعه شناسی سیاسی برگزار می‌شود. این فیلم بیش از 30 جایزه از جمله...

خبرگزاری تسنیم

داور بخش نگارگری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معتقد است که سطح کیفی آثار ارائه‌شده در بخش تذهیب نسبت به سایر بخش‌های نقاشی ایرانی بالاتر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «جشنواره فیلم فجر» مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد سینمایی در ایران است که از سال 1361 در میانه بهمن‌ماه هر سال زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی و وزارت ارشاد برگزار می‌شود. «فجر» نیز مانند دیگر جشنواره‌ها برای معرفی، پوسترِ مخصوص‌به‌خود را دارد. پوسترها به‌نوعی ویترینِ هر رویداد فرهنگی و هنری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره توافق بر سر متن برجام گفت: ملاک ما قانون اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها است که اگر مفادی که در قانون آمده محقق شود طبیعی است که ما هم به آن متن باز می‌گردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

حکم و دلیل نجس بودن سگ ها از کجا می آید؟ در ادامه این حکم را کامل بخوانید و بفهمید چرا سگ ها نجس هستد

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: با انتشار اولین تریلر فیلم «نقاشی» اوون ویلسون در نقشی مشابه باب رأس دیده شد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته با حضور در فرهنگستان هنر از نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

هرچند که مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و ورود آن به کشور، منوط به دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است، اما فروش غیرمجاز آن به وفور در فضای مجازی دیده می‌شود.