سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 کل کشور از تصویب میزان مالیات طرح‌های مسکن مهر در سال‌های 98 تا 1402 خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون برای هر واحد مسکن مهر معادل 300 هزار تومان مالیات دریافت می شود.

وب‌گاه گسترش

با تصویب کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402، عوارض خروج از کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند؛ مصوبه‌ای که در صورت تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان لازم الاجراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز چهارشنبه 19 بهمن ماه در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، با اشاره به گذشت بیش از دو دهه از شکل‌گیری و فعالیت گروه بیوتکنولوژی در دانشگاه تهران، گفت: گروه بیوتکنولوژی طی سال‌های فعالیت خود از ساختاری متناسب با ایده اولیه شکل‌گیری این گروه بهره‌مند نبوده و ساختار سازمانی و زیرساخت‌های فیزیکی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری روز چهارشنبه در دیدار با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی در لبنان افزود: از همین جهت میدان فلسطین میدان مبارزه مردم فلسطین و رژیم اشغالگر نیست بلکه میدان رویارویی بین مسلمانان و آزادگان و استکبار جهانی است. وی ادامه داد: هر کسی در قضیه فلسطین مبارزه می کند چه با قلم چه با زبان، در حال رویارویی با تجاوزگری طرف دیگر است. باقری تاکید کرد: فلسطین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه - 19 بهمن 1401 - در نشست استانداران سراسر کشور که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور که در حاشیه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: از استانداران و معاونان وزارت کشور برای برگزاری این نمایشگاه تشکر می‌کنم. چرا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه 1402 پذیرای رئیس مجلس شورای اسلامی بود. در این جلسه شمس‌الدین حسینی گزارشی از بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق ارائه کرد و پس از آن برخی نمایندگان تذکرات و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باقری گفت: فلسطین یک چالش راهبردی برای لیبرالیسم است، زیرا این قضیه ادعای لیبرالیسم درخصوص حقوق بشر و آزادی را زیر سوال می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صنایع دستی گفت: بنابه دستور آیت‌الله رئیسی در ورودی هر شهری باید یک بازارچه صنایع‌دستی ایجاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: در انقلابی که رسالت خود را جهانی می‌داند، موضوع گردشگری صرفا یک مساله اقتصادی نبوده بلکه بزرگترین رسانه‌ای است که می توان از آن استفاده کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار برگزیده چهلمین جایزه کتاب سال و سی اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه الف

حرکت به سمت برنامه ریزی نتیجه محور، شفافیت و تحقق اهداف دولت را در پی خواهد داشت، برنامه ریزی نتیجه محور فقط یک ابزار نیست بلکه فلسفه و راهبرد است. زبان واحد داده های مالی عمومی نیاز اصلی کشور در بخش برنامه، اجرا و نظارت است. دستگاه ها نباید گرفتار عملکرد روزانه بشوند و از اهداف اصلی دولت جا به مانند. اهداف دولت و خواست شهروندان باید در بودجه مورد توجه باشد نه نیاز دستگاه ها.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران درباره برخی تغییر و تحولات در سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: طی ادوار مختلف مدیریتی افراد متفاوتی در بخش‌های گوناگون حضور داشتند و یا تغییر موقعیت داده اند. این وضعیت در بسیج نیز وجود دارد. وی افزود: با توجه به آشنایی قبلی که با بسیج دارم و درس‌های بسیاری که از این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: موضوع گردشگری صرفا یک مساله اقتصادی نیست بلکه ظرفیت بزرگی برای دیپلماسی عمومی و انقلابی ایران است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌کنندگان در پنجمین شب از محفل سینمائی آرمان شب گذشته میزبان رحیم پور ازغدی بودند و در این نشست به چرائی شکل‌گیری جریان ناامیدی در سینمای ایران پرداختند.