سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری تسنیم

شرکت‌کنندگان در پنجمین شب از محفل سینمائی آرمان شب گذشته میزبان رحیم پور ازغدی بودند و در این نشست به چرائی شکل‌گیری جریان ناامیدی در سینمای ایران پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هلند بزرگترین نمایشگاه آثار «ورمیر» را با گردآوری نقاشی‌های او برگزار می‌کند؛ با این حال خالق «دختری با گوشواره مروارید» به‌رغم تلاش نویسندگان، فیلمسازان و محققان همچنان یک هنرمند مرموز باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌ُاُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: افسران جان‌برکف نیروی هوایی، مدافعان حریم این کشور و مدافع دین خدا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست تسهیلات 20 میلیون تومانی خرید محصولات صنایع دستی کرد و کارت اعتباری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به ضرغامی اعطا شد.

خبرگزاری مهر

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402، عوارض خروج از کشور در سال آینده 20 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیم زارع گفت: امشب بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه به اتمام خواهد رسید و بعد از آن کمیسیون وارد بررسی بخش‌های هزینه‌ای می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مجلس خبرگان رهبری می‌گوید امروز گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان یک گفتمان برتر در مقابل لیبرال دموکراسی مطرح است.

خبرگزاری مهر

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به افق 1414 تدوین دورنما در صنعت هوانوردی و صنعت ریلی و جاده‌ای در حال انجام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: خطیب کشوری گفت: شما اصلاح طلب‌ها، نمی‌فهمید که در دهه فجر بیانیه علیه نظام می‌نویسید و درباره هست انقلاب اسلامی تشکیک می‌کنید، جریان اصلاحات خبیث برای رفراندوم علیه تغییر قانون اساسی فراخوان می‌دهد که می‌گوید اصل نظام و حاکمیت باید تغییر کند!

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - قائم مقام مرکز علمی کاربردی معلولان و سالمندان کهریزک از برپایی نمایشگاهی با عنوان سبزواره با محوریت محیط زیست و صنایع دستی معلولان در آسایشگاه کهریزک خبر داد و اعلام کرد: آثار این نمایشگاه به وسیله دور ریزهای صنایع توسط معلولان ساخته شده‌است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بخش تجلی اراده ملی این دوره از جشنواره مشارکت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، مالیات طرح‌های مسکن مهر برای سال‌های 1398 تا 1402؛ 300 هزار تومان تعیین شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه طرح تکریم و دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار استاد مجید انتظامی رفت.