سه‌شنبه 12 تیر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری با اشاره به تدوین فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری در همه استان‌های کشور در نمایشگاه گردشگری، گفت: بالغ بر 1200 فرصت سرمایه‌گذاری در 31 استان و و مناطق آزاد را داشتیم.

خبرگزاری مهر

کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف که برای دومین بار در زمان بررسی بودجه 1402 به کمیسیون تلفیق می‌رفت بر لزوم سرعت بخشیدن به اتمام کار لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

یک استاد دانشگاه گفت: جوایز علمی و ادبی باید در مأموریت خود بازتعریف‌هایی داشته باشند و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، ابتدا به مسأله تحول که مطالبه مقام معظم رهبری است، توجه داشته باشند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث فرهنگی گفت: به هیچ وجه طرح واگذاری مالکیت بناهای تاریخی را در طرح مولدسازی دارایی‌های دولت نداریم.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه در دیدار وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه مناسبات دو کشور را دوستانه، تاریخی و در حال گسترش دانست و بر اهمیت تبادل هیات‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های زیادی دارد اما بسیاری از این ظرفیت‌ها مغفول مانده و اجرایی نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه 1402 پذیرای رئیس مجلس شورای اسلامی بود. در این جلسه شمس‌الدین حسینی گزارشی از بررسی لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق ارائه کرد و پس از آن برخی نمایندگان تذکرات و پیشنهادهایی را مطرح کردند.

وب‌گاه فرارو

ساعتی بعد از حمله کارلوس کی‌روش به خبرنگاران سایت مذکور در قطر، سردبیر همان سایت در تهران بازداشت شد تا مشخص شود که کارلوس کی‌روش تبدیل به خط قرمزی عجیب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در دیدار وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه مناسبات دو کشور را دوستانه، تاریخی و در حال گسترش دانست.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه که در تهران به سر می‌برد با امیرعبداللهیان دیدار و در خصوص روابط دوجانبه، زمینه‌های مختلف مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی گفتگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در دیدار وزیر فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی جمهوری گینه مناسبات دو کشور را دوستانه، تاریخی و در حال گسترش دانست و بر اهمیت تبادل هیات‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 کل کشور از تصویب میزان مالیات طرح‌های مسکن مهر در سال‌های 98 تا 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه افزود: رژیم صهیونیستی نمایندگی لیبرالیسم را در منطقه ما بر عهده دارد و رفتار این رژیم عرصه‌ای زنده از جنایت‌های غیرانسانی ضد ملت فلسطین جلوی چشم جهانیان است.