یک‌شنبه 15 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

نرخ دلار حواله در مرکز مبادله به 459,626 ریال افزایش یافت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: تا دو هفته آینده که مسافرت‌ها کاهش می‌یابد نرخ گوشت مرغ هم پایین خواهد آمد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نقشه راه پیشنهادی تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در حوزه فعالیت‌های این سازمان را تدوین کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید نسخه‌های واقعی برای حل مشکلات مسکن و شهرسازی تجویز شود.

تجزیه‌وتحلیل وب یک سایت مالی از درآمدهای شهرهای آمریکا نشان می‌دهد تعداد خانوارهای طبقه متوسط در برخی از شهرها به‌سرعت در حال کاهش است.

بانک مرکزی اعلام کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارکنان بانک مرکزی کذب است و هیچ‌گونه تسهیلاتی خارج از ضوابط در بانک مرکزی پرداخت نمی‌شود.

گزارشی جدید نشان می‌دهد دستمزدها در ژاپن در نیمه دوم سال 2024 برای اولین بار در بیش از سه دهه گذشته رشد واقعی خواهند داشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اهمیت رشد اقتصادی کشور و ضرورت تامین مالی غیر تورمی برای تحقق رشد تاکید کرد.

سخنگوی صنعت برق گفت: میزان مصرف انرژی خانگی در ایران 1.5 برابر ترکیه و 2 برابر آمریکاست و سرانه مصرف انرژی در بخش خانگی ایران 1.6 برابر متوسط جهانی است.

بخشنامه تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی لغایت 29 شهریور ماه و تسری آن به پرونده‌های مطرح در هیات‌های حل اختلاف مالیاتی ابلاغ شد.

در حال حاضر ورودی سدها به 41 میلیارد و 600 میلیون مترمکعب می‌رسد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (39 میلیارد و 170 میلیون متر مکعب) افزایش 6 درصدی را نشان می‌دهد.

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت 2523 واحدی به 2 میلیون و 72 هزار واحد رسید.

دفتر نماینده تجاری آمریکا اعلام کرد که از پایان ماه جاری تعرفه ورود برخی کالاهای چینی به این کشور تا 100 درصد افزایش پیدا می‌کند.

اهواز - صنعت خرما یکی از بخش‌های مهم کشاورزی به خصوص در جنوب خوزستان است که پتانسیل توسعه بیشتر برای رونق اقتصادی منطقه را دارد و ورود دانش بنیان ها به این حوزه دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

تبریز - دبیر ستاد هماهنگی امنیت غذایی کشور گفت: منابع لازم برای تامین مطالبات کلزاکاران تامین شده و مطالبات گندمکاران نیز تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.