شنبه 7 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری مهر

فرهنگی خبرگزاری مهر

رئیس کتابخانه ملی آذربایجان در دیدار با یاسر احمدوند گفت: از برقراری ارتباط و ارتقای مبادلات کتاب با ایران استقبال می کنیم و می دانیم که ایران تجربیات فراوانی در این زمینه دارد.

حدود 300 جلد کتاب ویژه گروه سنی کودک طی فراخوان اهدای کتاب توسط پایگاه «نذر و اهدای کتاب» فرهنگسرای اندیشه به دبستان دخترانه‌ای در فشافویه ارسال شد.

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی با ارسال پیامی درگذشت سیدرضا موید را تسلیت گفت.

کتاب «بی آرام» نوشته فاطمه بهبودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب‌های «داداش ابراهیم»، «علی لندی» و «آقا محسن» سوژه پانزدهمین دوره پویش «کتاب پویا» شدند.

مشهد پیکر پاک شاعر با سابقه آئینی و انقلابی مرحوم حاج سید رضا موید، در بهشت ثامن الائمه (ع) صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

محمد میرکیانی که برای حضور در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب باکو به جمهوری آذربایجان سفر کرده در نشستی با حضور مخاطبان آذری ضمن اشاره به قصه‌های نظامی گفت: قصه عامل پیوند میان ملت‌هاست.

چهارمین عنوان کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت» توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی اعلام شد.

کتاب «رسانه و ارتباطات، تجربه مالزی در اسلامی سازی و بومی سازی دانش ارتباطات» توسط انتشارات علمی و فرهنگی وارد بازار نشر شد.

رمان «سر بر دامن ماه» نوشته فاطمه دولتی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شد.

جمعی از شاعران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت آشوب‌های اخیر اعلام کردند که همواره از قلم شان برای بیان شکوه ایران بهره خواهند برد.

مجید بذرافکن معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در آیین رونمایی از 22 عنوان کتاب صوتی و رادیویی روایت فتح گفت: باید با استفاده از ابزارهای نوین فتوحات انقلاب را به گوش مخاطبان جهانی رساند.

همزمان با آغاز هفته ملی کودک بیانیه روز جهانی کودک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خطاب به کودکان دنیا منتشر شد.

مشهد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم موید، شاعر مردمی مبلغ مکتب اهل بیت (ع) بود.

مشهد تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت سید رضا مؤید شاعر اهل بیت و استاد شعر آئینی را تسلیت گفت.

کتاب قصه «قُمری توی ایوون» نوشته محمدرضا مرزوقی با تصویرگری پریسا اصلان خانی توسط کانون پرورش فکری کودک‌و نوجوان منتشر شد.