شنبه 1 اردیبهشت 1403

کوتاهی دولت و بخش خصوصی دادگاه‌های مفاسد اقتصادی را رقم زد / سفارت‌خانه‌های آمریکا در هر کشوری مرکز دخالت و تجاوز به حقوق بشر است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کوتاهی دولت و بخش خصوصی دادگاه‌های مفاسد اقتصادی را رقم زد / سفارت‌خانه‌های آمریکا در هر کشوری مرکز دخالت و تجاوز به حقوق بشر است

حجت الاسلام علی علیداد سلیمانی امام جمعه رابر گفت: امروز سفارت خانه های آمریکا در هر کشوری مرکز دخالت و تجاوز به حقوق بشر در آن کشور است و پایگا های نظامی آمریکا لانه فساد، ترویج فرهنگ غرب و بی بندو باری در آن کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه امسال شهر کرمان گفت: دستگاه قضا یک قوه بسیار با اهمیتی است که نقش مهمی در برقراری عدالت و توسعه نظام اسلامی دارد.

امام جمعه کرمان: بخشی از گرانیهای موجود در جامعه ناشی از عدم برنامه ریزی مسئولان است

نماینده ولی فقیه در کرمان توضیح داد: با گذشت زمان و هر چه جلوتر می رویم حقوق بشر آمریکایی بیشتر جلوه می کند و این جنبه ی حقوق بشر آمریکایی با اتقاقات و جریانات اخیر امروزه بیش از پیش عیان شده است.

وی ادامه داد: در آمریکا با سیاه پوستان و رنگین پوستان ظالمانه رفتار می شود تا جایی که این قشز از جمعیت آمریکا در زیر چکمه پلیس آمریکا جان می دهند البته نژادپرستی آمریکا در خاورمیانه خود را نشان داده است و امروز غرب این چهره واقعی آمریکا نمود پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان کرد: این نگاه ظالمانه در توجه به حقوق بشر یک روزی در کشورهای جهان سوم خود را نشان می‌داد و امروز در قلب کشورهای مدعی امر تمدن، خودش را نشان می‌دهد و در اوج وحشی‌گری آن را می‌بینید.

علیدادی سلیمانی توضیح داد: یک روز در فلسطین و افغانستان و سرزمین‌های اشغالی ظلم، کشورهای آسیایی و اسلامی ظلم و جنایت می‌کردند امروز در قلب اروپا و آمریکا ظلم و جنایت می‌کنند و هر چه جلوتر می‌رویم به این اصل اعتقاد بیشتر داریم که خدایا در فرج حضرت ولی عصر تعجیل بفرمایید.

علیدادی سلیمانی با اشاره به گرانی ها توضیح داد: ذکری در خصوص کنترل قیمت‌ها است که مسئولین امر باید به آن توجه داشته باشند. بخشی از گرانی‌ها جنبه جهانی دارد اما بخش قابل توجهی از آن، از عدم توجه و عدم برنامه ریزی مناسب است لذا دولت، مجلس و کسانی که در این امر توانمند هستند به فکر مردم و معیشت مردم باشند و جلوی قیمت‌های افسار گسیخته را بگیرند به خصوص در شرایطی که کشور دچار آسیب جدی و درگیر کرونا است.

خطیب نماز جمعه کرمان تاکید کرد: در حال حاضر و در شرایط کنونی، کشور با بیماری کرونا درگیر است و متاسفانه برخی در سایه این بیماری نرخ اجناس را بالا برده اند در حالی که باید دانست این بیماری سراسری درسن و عبرتی برای همگان است.

امام جمعه نرماشیر: قوه قضائیه یکی از راه حل های مشکلات اقتصادی مردم 

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان نرماشیر گفت: توبه یعنی به آغوش خدا برگشتن و کسی که توبه می کند امید به رستگاری دارد.

وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید که ساختار خلقت انسان از کرامت است و خداوند انسان را کرامات نام گذاری کرده است.

خطیب جمعه نرماشیر بیان کرد: کسانی که شانه به شانه رهبر حرکت می کنند انسان های باتقوا و قدرشناسی هستند.

حجت الاسلام ایرانژاد در ادامه یکی از راه حل های مشکلات اقتصادی مردم را قوه قضائیه دانست و گفت: قوه قضائیه نقطه اصلی و رکن اصلی مبارزه با فساد است.

خطیب جمعه نرماشیر بیان داشت: عده ای از مردم ما هنوز به رژیم امریکا دل بسته اند اما باید دانست که آمریکایی ها ذاتشان خراب است و هیچ وقت هم درست نمی شود.

امام جمعه ریگان: اقتصاد بدون نفت گام های ایران برای رونق اقتصادی

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: مردم آزاده جهان همیشه از ابر قدرتها خصوصا آمریکای جنایتکار صدمه دیده اند.

امام جمعه ریگان با اشاره به حقوق بشر آمریکایی در درون جامعه آمریکا، تصریح کرد: طبق آمار موجود در هر 28دقیقه یک سیاهپوست در آمریکا کشته می شود، پلیس آمریکا در هر عمل واقدام وحشیانه آزاد است و در سال 2015در طول یکسال1152 نفر به دست پلیس آمریک کشته شدند.

وی افزود: اگر در گوگل عبارت عملیات برون مرزی ارتش آمریکا را جستجو و بررسی کنیم بیش از 90 کشور مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکا مورد تهدید یا حمله واقع شده است.

خطیب جمعه ریگان با اشاره به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، براساس گزارش مغرضانه رئیس آژانس که از حامیان آمریکا و صیهونیسم است به محکومیت ایران رای داده، عنوان کرد: این شورا از ایران خواست به بازرسان آژانس اجازه بازرسی از دو منطقه جغرافیایی را بدهد در حالیکه 8سال گذشته از 33نقطه بازرسی شده و تمام گزارشات، با نهایت همکاری به نفع ایران خاتمه یافته است اکنون آژانس به نقطه اول بازگشته است.

رنجبر نژاد ماهانی به نگرانی اروپا و آمریکا از رفع تحریم تسلیحاتی اشاره و اظهار کرد: ایران به سمت اقتصاد بدون نفت قدم برداشته و این مقاومت عرصه‌های جدیدی برای رونق اقتصادی ایران خواهد داشت.

امام جمعه عنبر آباد: کوتاهی دولت و بخش خصوصی دادگاه های مفاسد اقتصادی را رقم زد

حجت الاسلام و المسلمین بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: گاهی در مباحث اقتصادی، صنعت و... برنامه ها و همایش های بی فایده وجود دارد اما برای مباحث فرهنگی متاسفانه زبانها لال می شود و این از محجوریت فرهنگ است.

حجت الاسلام بهروزه افزود: در جایگاه اقتصادی، اقتصاد پیوند عمیقی با فرهنگ دارد و نفوذ فرهنگی ترسناکتر از نفوذ اقتصادی است.

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک دهه کرامت ابراز داشت: در دهه کرامت حکم می کند از دارایی خود برای محرومیت زدایی تلاش کنیم و از فقرای جامعه دستگیری کنیم.

وی با تبریک هفته قوه قضائیه افزود: کارهای تشکیلاتی موفقیت آور است و از دلایل موفقیت شهید بهشتی، اهمیت به کار گروهی و حلم و صبر ایشان بود که جا دارد عوامل قضایی ما آن را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام بهروزه افزود: دولت و بخش خصوصی کوتاهی کردند که امروز در جمهوری اسلامی دادگاه مفاسد اقتصادی برگزار می شود و چرا باید اینگونه باشد؟!

وی در ادامه به حقوق بشر آمریکایی اشاره و عنوان کرد: حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرانی نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه ارزوئیه: هدف والای دستگاه قضا راه حق و حقانیت است

نماز جمعه این هفته شهرستان ارزوئیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین صالحی امام جمعه موقت ارزوئیه در محل مصلی قدس شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی در ابتدا ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و با تبریک دهه کرامت و میلاد فرخنده امام هشتم و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: کرامت را به معنی بزرگواری و اصل کرامت را به معنی دینداری و کوچک شمردن دنیا برشمرده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدضلله العالی) در دیدار با ائمه جمعه کشور فرمودند که سخت ترین جای خطبه نماز جمعه توصیه به تقوای الهی است و اگر بخواهیم که خدا به ما نصرت عطا کند و فرج و گشایش در مسائل ما باشد باید تقوا داشته باشیم.

امام جمعه موقت ارزوئیه توضیح داد: در تعالیم آسمانی مطرح شده است که هرجا در فراز و نشیب و ناملایمات زندگی قرار گرفتید یک مرجع و پناهگاه به خود انتخاب کنید و اولین جای امن خداوند است و همه بشریت به قدرت لایزال پروردگار نیاز دارند.

حجت الاسلام صالحی هفته قوه قضائیه را نیز تبریک گفت و خاطرنشان کرد: حس عدالت خواهی مختص همه مردم دنیا است، هدف والای دستگاه قضا راه حق و حقانیت است از این رو از دستگاه قضا و رویکرد جدید قوه قضائیه در ایستادن مقابل تمام اخلال گران اقتصادی و ناامنی تشکر می کنیم.

امام جمعه کهنوج: قطعنامه ضدایرانی آژانس هسته ای در واقع بازگشت به نقطه صفر است

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش در خطبه های امروز نماز جمعه کهنوج با بیان شرح حکمت 47 نهج البلاغه در خصوص ارزش های انسانی، موانع رشد انسان (همت کوتاه، چاره اندیشی اندک، سست رای) را ذکر کردند. وی در خطبه دوم به مناسبت هفته قوه قضائیه به بیان ویژگی های شهید بهشتی پرداختند. در ادامه بحجت الاسلام والمسلمین افشارمنش ه مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری را به عنوان مهمترین راه مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد. حجت الاسلام و المسلمین افشار منش صدور قطعنامه ضد ایرانی آژانس هسته ای را بازگشت به نقطه صفر دانست و افزود: در 8 سال گذشته از 33 نقطه مراکز هسته ای با نهایت همکاری ایران بازرسی شده است و آمریکا و اروپا هیچگاه دنبال حل مسئله نبوده اند، بلکه دنبال بهانه جویی بودند. وی تاکید کرد: آنچه در برجام اتفاق افتاده درس عبرتی همه دستگاه ها و عناصر و جریان های سیاسی داخل نظام است.

امام جمعه آسمینون: حرکت امروز قوه قضائیه در مبارزه با فساد نور امید را در دل های مردم روشن تر کرده است

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) منوجان در خطبه های نماز جمعه (6تیرماه 1399) با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: حرکت امروز قوه قضائیه و ریاست محترم آن در مبارزه با فساد نور امید را در دل های مردم روشن تر کرده است.

وی افزود: در دیدار سال 96 مقام معظم رهبری (حفظه الله) با مقامات قضائی بیان کردند که «بازرسی ها را هرچه می توانید افزایش دهید و قوه ی قضائیه را از درون اصلاح کنید. مردم مسائل را می بینند و متوجه می شوند و نباید اینگونه احساس شود که قوه ی قضائیه با متخلفان قضائی، برخورد نمی کند.

جعفری با اشاره به برجام بیان کرد: برجام آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه ها و عناصر و جریان های سیاسی داخل نظام است.

خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودژ) با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی نماد تمدن غرب و شکل روزآمد آن است و این حقوق بشر با تمدن اسلام تعارض و تفاوت زیاد دارد.

امام جمعه رابر: سفارت خانه های آمریکا در هر کشوری مرکز دخالت و تجاوز به حقوق بشر است

امام جمعه رابر حجت الاسلام علی علیداد سلیمانی به مناسبت ششم تا دوازدهم تیرماه که هفته حقوق بشر آمریکایی نام دارد گفت: تیر ماه برای ما خاطراتی تلخ و دردناک است، حوادثی از ترورو جنایت و کشتار توسط آمریکا و مزدورانش از ترور رهبر عزیز انقلاب اسلامی تا فاجعه دردناک هفتم تیر، شهادت شهیدمظلوم آیت الله بهشتی و 72 نفر از خادمان ملت تا ترور ناجوانمردانه شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) است.

وی با اشاره به حوادث ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیرماه سال67 با 290 مسافر افزود: این اقدام در روز روشن و به طور آشکار انجام و با عرض تاسف منجر به شهادت زن و مرد، کودک بیگناه شد.

خطیب جمعه رابر با اشاره اینکه رژیم تروریست آمریکا مدتی بعد به فرمانده ناو مدال افتخار داد، گفت: این کار یکی از بارزترین، آشکارترین مصدایق حقوق بشر آمریکایی در جهان بود.

وی عنوان کرد: دنیای غرب با این حرکت سقوط کرد و بسیاری از کشورها هم به تبع غرب سقوط کردند جنایت های آمریکا به این جنایت محدود نمی شود روشن ترین آن نمونه جنایت های آمریکایی وضعیت کنونی آمریکا بر علیه سیاه پوستان است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه 12درصد مردم کشور آمریکا را سیاه پوستان تشکیل می دهد، افزود: سیاه پوستان اکنون 40 درصد در بند زندانی ها آمریکایی ها به سر می برند از امکانات بهداشتی، تفریحی، رفاهی و آموزشی با تبعیض شدید روبرو هستند.

وی یاد آور شد: سیاه پوست هایی که 9 برابر بیشتر متعرض شکنجه، رنج آزار و اذیت در کشور آمریکا هستند این نشانه ای از نقض حقوق بشر در داخل جامعه آمریکایی است.

امام جمعه رابر با اشاره به آمار سرکوب کردن مردم، معترضان و سیاه پوستان گفت: در هر 28 دقیقه یک سیاه پوست توسط پلیس ملعون آمریکایی کشته می شود از این گذشته تبعیض اقتصادی در آمریکا موج می زند، بهره مندی یک درصد از ثروتمندان آمریکایی در مقابل 99 درصد جامعه، ضایع کردن حقوق کودکان و خانواده و ترویج فرهنگ بی بند و باری و غربی، انحطاط خانواده را در آمریکا شاهد هستیم.

وی با نگاه گذرا به حقوق بشر آمریکایی در سطح جهان و منطقه در این 200سال تأسیس کشور آمریکا به 5 قاره افزود: نقطه ای از جهان نیست که از جنایت مستقیم دخالت آمریکا در امان باشد آنچه که از داخل کشور آمریکا از نقض حقوق بشر گفتن ضمیر آن را ده برابر نسبت به سطح بین الملل و منطقه نقض حقوق بشر آمریکا را در جهان شاهد هستیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: امروز سفارت خانه های آمریکا در هر کشوری مرکز دخالت و تجاوز به حقوق بشر در آن کشور است و پایگا های نظامی آمریکا لانه فساد و ترویج فرهنگ غرب و بی بندو باری در آن کشور است.

وی تأکید کرد: امروز حامی شماره یک تروریسم صهیونیستی، آمریکای جنایت کار است؛ تشدید گروه جنایتکار تکفیری در منطقه جهانی که منجر به یک جنگ نیابتی در سوریه و عراق شد این ها از مصادیق بارز نقض حقوق بشر آمریکایی در دنیا است.

امام جمعه رابر با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی در کشور ما به 6 تا 12 تیرماه خلاصه نمی شود، گفت: حمایت از منافقین در کشتار مردم مظلوم و شهید شدن 17 هزار نفر به دست منافقین دست نشانده آمریکا حمایت ار رژیم بعث صدام در جنگ هشت ساله منجر به شهادت عزیزان بی بدیلی از این میهن اسلامی و خسارت های مادی هنگفتی که به کشور ما تحمیل شد، دخالت در ترور ناجوانمردانه مسئولان، نخبگان به ویژه اندیشمندان هسته ای عزیزانی که رهرو مردم بودند در طول سالیان گذشته شاهد این شهادت ها بودیم.

وی افزود: مباشرت در ترور بزدلانه در نیمه شب از سردار مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز و یارانش تحریم های ظالمانه ای که بر کشور ما در 41 سال تحمیل کرد بخشی از نقض حقوق بشر آمریکایی در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه رابر گفت: از این تحریم ها می توانم به شدید ترین تحریم ها دراین دو سال اخیر اشاره کرد از جمله تحریم دارو که به سبب آن ده ها هزار بیمار از نبود این دارو رنج می برند و ده ها نفر به شهادت رسیدند این ها گوشه ای از نقض حقوق بشر آمریکایی است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: مذاکره کردن با چنین کشوری که حق کشور ایران و کشورهای مظلوم را نقض می کند، حقوق بشر را نقض می کند را به شدت محکوم می کنیم.

خطیب جمعه رابر با اشاره به روز گذشته سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان رابر گفت: مشکلاتی از مدیران ارشد این شهرستان در جهت رفع مشکلات و بهبودی کشاورزی در شهرستان ارائه شد امید دارم در این یکسالی که از دولت باقی مانده است وزیر جهاد کشاورزی به وعدهای خود وفا کنند.

امام جمعه راور: شهید بهشتی از شخصیت های ممتاز جمهوری اسلامی بود

خطیب نماز جمعه شهرستان راور در خطبه های نماز جمعه امروز یادآور شد: امروز جمعه 6ام تیرماه مصادف با ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 1360 است.

وی گفت: در اوایل انقلاب دشمن زمانی که دستش از همه جا کوتاه بود دست به ترور شخصیت هایی زد که توانستند به گونه ای عمل کنند که درهمان اوایل انقلاب آنچه امام (ره) خواسته بود تحقق پیدا کند که من جمله آنها مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه موقت راور ضمن قرائت بخشی از متن پیامی که حضرت امام ره بعد از ترور نافرجام مقام معظم رهبری به ایشان فرستاد و گفت: خداوند لطف کرد و این ذخیره الهی را برای ما نگه داشت باید خدارا شکر کنیم که اگر وجود رهبر در این مقطع زمانی نبود شاید ماهم مثل بسیاری از کشورها با مشکلاتی روبرو بودیم.

وی عنوان کرد: فردا هفتم تیرماه مصادف با فاجعه شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران امام خمینی است که به عنوان روز قوه قضائیه نیز نام گذاری شده است.

امام جمعه موقت این شهرستان خاطر نشان کرد: شهید بهشتی از شخصیت های ممتاز در جمهوری اسلامی بود که دشمن زود اورا شناخت و از ما گرفت، ازجمله خصوصیات مهم ایشان می توان به کار دسته جمعی،، قوی بودن، اتکا به، عقل کامل و قدرت جمع بندی اشاره کرد.

امام جمعه کوهبنان: قوه ضمن مراقبت از خود باید در راستای پاک سازی جامعه اقدام کند

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: طی روزهای گذشته جانبازان عزیزی همچون حسن احمدی، جواد شفیعی و شهید علی اکبر عربی و مادر سردار شهید نوح

مجیدی را از دست دادیم که یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم. خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: کریمه ی اهلبیت سراسر زندگی و مماتش تا امروز مملو از کرامت، خیر و برکت بوده است تمام امام زادگان ملجا و ماوای مومنین هستند چون همواره در بندگی و دور از وطن خادم مردم بودند. وی تاکید کرد: امام زادگان به مکتب شیعه خدمات ارزنده ای داشته اند که بعضی با شهادت به دیدار معبود رسیدند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه ولادت امام رضا (ع) هستیم شخصیتی که در سن 35 سالگی امام جامعه شد و 20 سال ولایت و رهبری جامعه اسلامی را عهده دار بود و سرانجام بدست مامون به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: ایشان از زمان حرکت از مدینه تا رسیدن به طوس منشا خیرات و برکات فراوان بود تلاش کنیم که همواره زائر امام رضا (ع) از راه دور یا نزدیک باشیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: قوه قضاییه نماد عدالت، تقوا، مردم داری و انصاف هست این قوه ضمن مراقبت از خود باید در راستای پاک سازی جامعه اقدام کند تا همه ی افراد به حق خود برسند چون این قوه مجسمه تقوا و عدالت است.

حجت الاسلام جعفری گفت: بایستی قضاوت از روی عدالت باشد باید تلاش شود تا دادگستری کوهبنان تقویت شود تا برخی کارها به شهرستان های دیگر حواله نشود.

حجت الاسلام جعفری افزود: در آستانه روز مبارزه با مواد مخدر هستیم در حالی که قدرت های شیطانی همواره کمک کار تولید کنندگان و توزیع کنندگان این مواد هستند.

وی تاکید کرد: در آستانه سالروز حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری هستیم در حالی که بنای نظام آمریکا بر کفر و ظلم است البته امروزه دست آمریکاییها رو شده هر جا دیدند به خواسته شان نمی رسند مظلومان را هدف قرار می دهند چرا که فقط خود را بشر می دانند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: دولت و مجلس باید مردم را یاری کنند و به فکر حل و فصل گرانی ها باشند چون بی دقتی ها در داخل دشمنان را امیدوار می کند.

امام جمعه رفسنجان: برخورد قدرتمندانه قوه قضائیه با مهره های فساد درون خود

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: این دهه عرصه ای است برای تذکر و یادآوری، خداوند در قرآن همه مبادی تربیتی ما را با وصف کرامت و کریم ستوده است.

وی افزود: امروز در کشور با فساد اداری، اخلاقی و ناهنجاریهای اجتماعی و سیاسی و احتکار و.. مواجه هستیم، مردم از کمبودها زیاد گله ندارند آنچه که برای مردم تحملش سخت است وجود فساد است.

عسکری خاطر نشان کرد: برخی افراد حاشیه امنی برای خودشان ایجاد کردند و می گویند پول و پارتی داریم و هر کاری خواستیم انجام می دهیم قوه قضاییه باید با اقتدار، عدالت و قانونمندی به گونه ای عمل کند که هیچ انسان مفسدی نه مفسد اخلاقی نه مفسد اقتصادی و نه مفسد سیاسی، برای خودش احساس امنیت نکند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: مبازره با فساد باید از درون خود قوه قضاییه شروع شود، می بینیم برخی مهره های بزرگ که درون قوه قضاییه جا خوش کرده بودند با رویکرد قدرتمندانه رئیس قوه قضاییه برخورد قانونی شده اند.

حجت الاسلام به برداشت غیرقانونی آب در برخی مناطق شهرستان اشاره کرد و گفت: این کار خلاف قانون، شرع و حرام است از این رو شهروندان در این فصل بایستی صرفه جویی در مصرف آب داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: بیماری کرونا را جدی بگیرید نمی توان کشور را تعطیل کرد، مردم دستورالعمل های بهداشتی را در همه مکان ها رعایت کنند.

امام جمعه فهرج: ماهیت آمریکا مبتنی بر ارزش های انسانی نیست / ساختار نظام این کشور پست و کثیف است

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در جامعه امروز بالاترین هزینه در مسیر مبارزه با مواد مخدر شهدا هستند که نیاز است این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش مواد مخدر صنعتی در زندگی جوانان افزود: اعتیاد بعد از ازدواج از جمله مشکلاتی است که باعث طلاق و جدایی زوجین می شود و بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در ادامه به هفته حقوق بشر آمریکایی اشاره و بیان کرد: ماهیت آمریکا مبتنی بر ارزش های انسانی نیست چرا که ساختار نظام پست و کثیفی دارند.

خطیب جمعه فهرج شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت توسط آمریکای جنایتکار را نشانه بزدلی این کشور عنوان و ابراز کرد: این بخشی از حقوق بشر آمریکایی است و نباید به مذاکره با آنها امید بست و خوش بین بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: مقابله با فساد در درون و سطح جامعه از جمله اقداماتی است که دستگاه قضایی از بدو حضور آیت الله رئیسی با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

ابراهیمی با تاکید بر ورود قوای سه گانه جهت برخورد با گرانی های اخیر اظهار کرد: گرانی اجناس و اقلام مختلف طی چند وقت اخیر باعث نارضایتی مردم شده و نیاز است قوای سه گانه در این راستا اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهند.

انتهای پیام /