چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: کارگاه تولید و دوخت ماسک بهداشتی با ظرفیت تولید روزانه 2 هزار ماسک در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 3 خواهران الزهرا (س) زنجان، تجهیز و شروع به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تجربه نشان داده که طرح‌های احداث مسکن در غرب شهر زنجان، وارد بورس بازی نمی‌شود و اغلب واحدهای ساخته شده مورد استفاده متقاضیان قرار می‌گیرد، از این جهت عمده بارگذاری اجرای طرح اقدام ملی مسکن نیز در این منطقه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: میانگین دمای هوای مناطق مختلف این استان در فروردین ماه امسال 6.9 درجه سانتیگراد به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها تلاش می‌شود طی سال جاری نسخه نویسی الکترونیکی در مطب‌های استان حداقل به 90 درصد برسد و 10 درصد باقیمانده نیز بر مبنای پروژه جدید انجام می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 34 کیلوو 750 گرم تریاک و 25 کیلو و 440 گرم حشیش از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پس از تامین دارو، وسایل حفاظتی و نیازهای بیمارستانی این استان مطالبات گروه‌های مختلف پزشکی در اولویت قرار گرفته که اولین فرصت ممکن پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری دانا

کار که خیر باشد، آوازه‌اش زود به گوش‌ها می‌رسد و از دل‌های خدایی دلبری می‌کند؛ مثل رزمایش کمک مومنانه که در دهمین روز اجرای خود، خالق صحنه‌هایی تحسین‌برانگیز از بخشش و فداکاری بود تا جایی که پای طلاب افغانستانی هم برای کمک، به این رزمایش باز شد.

خبرگزاری دانا

هادی نژاد مسئول گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در استان زنجان گفت: بیش از 700 بسته اقلام غذایی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: حرفه‌آموزی، ایجاد اشتغال و پر کردن اوقات فراغت زندانیان باید از اولویت‌های و برنامه‌های مهم بنیاد تعاون زندان‌های این استان در سال جاری باشد چرا که با این کار، منبع درآمدی نیز برای خود زندانیان و خانواده‌هایشان فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با صدور بیانیه ای به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: سپاه توانسته است در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

خبرگزاری دانا

کارگران بسیجی سراسر کشور همگام با دیگر اقشار جامعه با حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا به یاری کادر درمانی و جامعه پزشکی آمدند.

خبرگزاری میزان

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک به همت این سازمان خبر داد و گفت: تا امروز بیش از 350 هزار عدد ماسک و دستکش با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای تولید و توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - میزان بارندگی‌های استان زنجان در سال آبی جاری تا پایان فروردین‌ماه 308 میلی‌متر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 361 میلی‌متر، 14 درصد کاهش یافته اما در مقایسه با درازمدت که میانگین آن 235 میلی‌متر بوده، 31 درصد افزایش دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نمونه گیری از بیماران سرپایی مشکوک به کرونا در زنجان مطلوب بود به طوریکه با اجرای آن شمار مراجعان به بیمارستان‌های استان در این روزهای شیوع کرونا به حداقل رسید.

خبرگزاری دانا

فرهاد امندی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده،500 سری جهیزیه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون 339 کودک زنجانی تحت پوشش طرح حامی قرار دارند و خیران شهرستان زنجان بیشترین کودکان را تحت پوشش قرار داده‌اند که ماهیانه مبلغی بالغ بر 339 میلیون ریال به حساب این کودکان واریز می‌کنند.