چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و در ادامه با اجرای رزمایش سراسری "کمک مومنانه" تاکنون سه هزارو 500 بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی توسط سپاه ناحیه ماهنشان به اقشار آسیب‌دیده اهدا شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شیوع بیماری کرونا بر ورزش زنجان نیز سایه سنگینی انداخته و موجب تعطیلی اماکن ورزشی، لغو تمرینات و مسابقات و تحمیل ضرور و زیان اقتصادی به دارندگان سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: طی سال گذشته تعداد 28 سند استاندارد ملی در این استان تدوین شد که از این تعداد 2 مورد مربوط به چاقو و چاروق به صورت پژوهش محور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: 90 درصد منابع بانک‌های عضو این کمیسیون در قالب انواع تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: برای حمایت از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری این استان در برابر تبعات شیوع کرونا، اجاره بهای فروردین ماه آن‌ها بخشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با راه‌اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خانگی، امکان عرضه و خرید اینترنتی این نوع کالاها در زنجان فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طی یک ماه گذشته شرکت پشتیبانی امور دام این استان نزدیک به 700 تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان خریداری کرد که این اقدام حمایتی در شرایطی که مرغداران با چالش‌هایی مواجه هستند، نتایجی همچون جلوگیری از کاهش بیش از اندازه و تثبیت قیمت در بازار را در پی داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: آغاز فعالیت و بازگشایی اصنافی که بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در لیست مشاغل کم‌خطر قرار دارند، منوط به ثبت‌نام و اخذ کد رهگیری از سامانه سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: موج جدید بارشی از اواخر وقت چهارشنبه / سوم اردیبهشت ماه / نقاط مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به آمار نزولی ابتلا به بیماری کرونا در این استان گفت: نمی توان به این روند خوشبین بود چرا که آمارهای کاهنده مبتلایان نشان از کارهای پیشگیرانه 2 هفته قبل بوده و بر این اساس بهترین راهکار پیشگیری، مراقبت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

خبرگزاری دانا

رزمایش «کمک مومنانه» امروز در استان‌های کشور شاهد صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی و ایثار ایرانیان بود؛ کرونا با تمام خاطرات بدی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، اما قلب‌ها را به هم نزدیک ساخت تا اشتیاق ایرانیان برای کمک به همنوع بار دیگر در قاب مهربانی‌ها ثبت و ضبط شود.

خبرگزاری دانا

شمس الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در قالب طرح کمک مومنانه در استان زنجان،30 هزار خانواده بی‌بضاعت در استان زنجان شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: شرکت آب منطقه‌ای زنجان باید آخرین وضعیت تحلیلی منابع آبی و سدهای این استان همراه با شاخص‌های مربوطه را طراحی کرده و راهکارهای عملیاتی برای این شاخص‌ها ارائه دهد.

خبرگزاری دانا

سازمان بسیج ادارات و بسیج کارمندان سراسر کشور همچون سایر اقشار بسیج در صف مقدم عملیات مقابله با کرونا به ضد عفونی ادارات و تولید و توزیع اقلام بهداشتی در میان کارمندان و مردم پرداختند. همچنین الزام شرکت‌های حمل و نقل مسافری به ضد عفونی ناوگان از اقدامات این قشر به شمار می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز کشور گفت: ایمنی و قابلیت اطمینان تاسیسات تقویت فشار گاز این منطقه کامل و 100 درصد است.