چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

امیری، مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان از تشکیل پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه در بین ورزشکاران زنجانی خبرداد و گفت: در این راستا تهیه و توزیع 3 هزار 500 بسته اقلام غذایی هدف‌گذاری شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: 6 هزار و 500 اصله نهال زیتون که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی در اراضی ملی روستای هندی‌کندی از توابع شهرستان طارم کاشته شده بود، قلع و قمع شد.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: افزایش تعطیلات عید فطر را پیگیری می‌کنیم تا در صورت مهار کرونا، از تعطیلات این عید فرخنده برای سفر هم‌وطنان فرصتی فراهم شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول این دوره از انتخابات خبر داده است، اما ببینیم مرحله دوم انتخابات یعنی چه و در چه حوزه‌هایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: زمان طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به درون شهرهای این استان ساعت 24 امشب / یکشنبه 31 فروردین ماه / به پایان می رسد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه های بزرگ دولتی در هر استان بخشی از رشته های خود را به پذیرش بدون آزمون اختصاص داده اند بر این اساس جدول رشته های بدون آزمون در این دانشگاهها منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با عنایت به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره پیشگیری از پدیده زمین‌خواری در کشور و دستور رییس قوه قضائیه با تلاش و به‌کارگیری تمام امکانات و همکاری یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان بیش از 583 هکتار از اراضی ملی در سال 98 از دست متجاوزان، خارج و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان، خنک‌ترین استان کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون در هر سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه نظری و فنی و حرفه‌ای و کار و دانش 830 عنوان محتوای آموزشی اعم از فیلم، محتوای نوشتاری، دیداری و شنیداری متنوعی تولید شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کسبه بازار سرپوشیده بالا و پایین زنجان از روز شنبه به بازگشایی واحدهای خود و فعالیت در روزهایی کرونایی اقدام کرده‌اند و این درحالی است که به طور رسمی مجوزی برای این منظور صادر نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: امسال باید سال تسریع پروژه‌های عمرانی باشد و اقداماتی که از قبل آغاز شده باید پیگیری شود و پروژه‌ها به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد. وی با بیان اینکه بعد از مهار کرونا در سفر به استان‌های مختلف از روند پروژه‌ها بازدید خواهم کرد، افزود: امسال باید سال تحول در گردشگری باشد. مونسان...

وب‌گاه عصر ایران

امیدواریم باموافقت هیئت دولت پس از کرونا یک روز متصل به جمعه هر هفته (پنجشنبه یا شنبه) تا پایان سال 99 تعطیل شود تاگردشگری رونق بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله اول این دوره از انتخابات خبر داده، اما ببینیم مرحله دوم انتخابات یعنی چه و در چه حوزه‌هایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: درب باشگاه‌های ورزشی این استان تا پایان اردیبهشت ماه همچنان بسته خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته میزان به کارگماری کارجویان از سوی کاریابی‌ها در این استان نسبت به سال 97، حدود 30 درصد رشد داشت.