چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: جامعه ورزش زنجان برای مقابله با تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا با تمام توان در صحنه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی گزارش سرمایه‌گذاری‌های خارجی مصوب تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت حاکی است از ابتدای سال 98 تا پایان اسفند ماه تعداد 82 مورد طرح / واحد با ارزش 854 میلیون دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی به تصویب رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - انجام تست سرپایی بیماری کرونا در زنجان به عنوان استان پایلوت در کشور، انجام روزانه 250 آزمایش کرونا برای افراد مشکوک به ابتلا و استمهال سه ماهه همه تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون از حدود 2 هزار تخت بیمارستانی آماده شده در این استان برای رویارویی با بیماری کرونا 35 تا 40 درصد آن اشغال شده و خدمات لازم را به این بیماران ارایه می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون عملیاتی تیپ 216 زرهی استان زنجان گفت: تا کنون مورد مشکوک ابتلا به بیماری کرونا، در داخل پادگان مشاهده نشده است و برای سربازان جدید نیز در درب ورودی تب سنجی انجام گرفته و اقلام بهداشتی پیشگیرانه در اختیار آنان قرار می‌گیرد و سپس به مدت 14 روز در نقاهتگاه تحت مراقبت هستند که در صورت نبود علائم وارد یگان می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: معادن شناسایی شده طرح فروسیلیس شهرستان خلخال تا هفته آینده باید مشخص و تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری ایسنا

دارنده مدال برنز میکس بازی‌های آسیای جاکارتا گفت: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا که به خاطر استخدام در اداره کل ورزش جوانان استان زنجان از تیم ملی دور بودم تا پس از استخدام دوباره به تیم ملی برگردم اما این اداره کل نه تنها شرایط استخدامی من را فراهم نکرد بلکه طی این مدت من را سرکار گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: 158 مهدکودک این استان در زمره شغل‌های زیان‌دیده از کرونا قرار گرفتند و مربیانی که در این مراکز شاغل بوده و کارفرما بر اساس قانون کار برای آنان حق بیمه پرداخت کرده است، می‌توانند از "بیمه بیکاری"استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر با آزمایشگاه‌های راه‌اندازی شده در این استان روزانه 250 آزمایش کرونا برای افراد مشکوک به ابتلا انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 98 با تمدید دوباره به پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری موکول شد.

خبرگزاری دانا

رضا پور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در مورد روند اجرای سد مشمپا گفت: در صورت تامین به موقع منابع مالی تا دو سال آینده این سد آبگیری می‌شود.

خبرگزاری دانا

محمد محمدی، مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: صاحبان 24 مهدکودک استان زنجان اجاره بهای چند ماه را با مشارکت در پویش همدلی بخشیدند.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از هفته‌ها بلاتکلیفی، عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: همه تسهیلات قرض‌الحسنه در این استان شامل طرح استمهال اقساط بانک مرکزی شد.