چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید قامت بیات به عنوان شهید شاخص سال 99 این استان انتخاب و معرفی شد.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تدابیر لازم برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شده است گفت: با این تدابیر هیچ مشکلی در ماه رمضان نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: خیرآباد زنجان طی 24 ساعت گذشته به عنوان دومین منطقه سرد کشور گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح "ضیافت همدلی" به منظور کمک به نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع و مساجد در این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پیکر نحیف مطبوعات پس از دست به گریبان بودن با مشکلاتی همچون گرانی کاغذ، این بار گرفتار شیوع ویروس کرونا شده و فعالان این حوزه با آسیب‌های مضاعفی مواجه شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سه هزارو 670 لیتر روغن زیتون غیربهداشتی که به صورت قاچاق حمل می‌شد از سوی ماموران انتظامی شهرستان طارم کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با ساز وکارهای فراهم شده امکان ارسال درخواست و پیگیری نامه‌های بیمه شدگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با انجام تست سرپایی بیماری کرونا در زنجان به عنوان استان پایلوت و نتایج مثبت حاصل از آن، این آزمایش در 22 دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل اداره غله استان زنجان از تخصیص سهمیه برنج و شکر ماه رمضان استان زنجان خبرداد وگفت: این اقلام به اندازه کافی در انبارهای زنجان وجود دارد و در ایام ماه مبارک رمضان وارد بازار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: کارگروه جهش تولید استان از سوم فروردین سال جاری در این سازمان تشکیل شده و تا کنون با برگزاری سه جلسه از دستگاه‌های اجرایی برای اعلام برنامه‌ها دعوت شده و نقشه راه آن در حال نهایی شدن است.

خبرگزاری دانا

به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، دانشجویان بسیجی از همان روزهای نخست وارد میدان شده و امروز هم به عنوان بزرگترین قشر بسیج در این عرصه حضور دارند.

خبرگزاری دانا

جهادگران سازمان بسیج کارگری استان زنجان همپای سایر اقشار بسیج در صحنه مقابله با ویروس کرونا حضور داشته و همچون گذشته به مردم زنجان خدمات رسانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: خیرآباد و سجاس با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مناطق این استان در 24 ساعت گذشته گزارش شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، حجت الاسلام والمسلمین وحید بلندی معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان # درخانه_ باکتاب _ میمانیم خبر داد. معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات طولانی مدت دانشجویان و لزوم برنامه...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کلاهبردار 10 میلیاردی توسط پلیس فتا این استان در دام قانون گرفتار آمد.